bluerik Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Vad menas med det? Det kommer upp när jag ska connecta i The all-seeing eye. Förut har det fungerat att connecta men nu står det nåt om att jag har fel version av något? Kan någon berätta ahur man rättar till det här... Ledsen att jag skrev det här i GTA VC Forumet och inte i MTA topicen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Har du version 0.2 av MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 du måste ha MTA 0.2.. finns HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bluerik Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Jag har båda, vilken ska jag välja? Guiden på denna sida är bara för v 0.1 så jag vet inte hur man gör med o.2...e det samma sak ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts