Raizer Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 drugs är inte bara narkotiadroger... kronas droghandel tex finns ju sverige =) klart som fan att det är ett apotek... ja men.. man kan säkert förhandla med droger nånstans med gäng eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 tror jag med för i artikeln står det att det finns många olagliga ställen i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Fighting klipp + lite till kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 läckert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Har du sett det än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ja jag har sett alla filmklippen på sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Grymmast é nog MOTORSÅG ! jag har läst att man kan såga hål i bildörrarna med den bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite grymt då ! Det står ju här att man kan såga av dörrarna helt kolla långt ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag tycker alla ska in på gamespot.com och titta på den där 15 minuter långa filmen om gta:vc... där snackas det lite om vapena.. *30 olika vapen *ca 10 olika sorters vapen *ca 3 vapen inom en sort! man kan bara ha 1 vapen från varje sort åt gången.. så du kan bara ha 1 handledsvapen och 1 shotgun. du kan alltså inte ha 2 handledsvapen samtidigt.. ni fattar väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag tycker alla ska in på gamespot.com och titta på den där 15 minuter långa filmen om gta:vc... där snackas det lite om vapena.. *30 olika vapen *ca 10 olika sorters vapen *ca 3 vapen inom en sort! man kan bara ha 1 vapen från varje sort åt gången.. så du kan bara ha 1 handledsvapen och 1 shotgun. du kan alltså inte ha 2 handledsvapen samtidigt.. ni fattar väl Ja du har rätt man kan bara ha ett vapen ur varje kategori samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är ju okej, för det skulle bli tråkigt och rörigt om man ska bläddra mellan typ 30(34) vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är ju okej, för det skulle bli tråkigt och rörigt om man ska bläddra mellan typ 30(34) vapen Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag tycker alla ska in på gamespot.com och titta på den där 15 minuter långa filmen om gta:vc... var kan man få tag i filmen....nån länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Filmen (Välj "Watch Streaming Version Now" under "Grand Theft Auto: Vice City Video Review") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det där med att man slänger vapnena för att ta det ny.Så här är det. Man kommer bara att ha en pistol ett hagel ett sniper och ett man slår med.Men ju längre man kommer i splet så bättre vapen får man så du byter bara ut ditt sniper tex mot ett bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 (redigerad) Det där med att man slänger vapnena för att ta det ny.Så här är det. Man kommer bara att ha en pistol ett hagel ett sniper och ett man slår med.Men ju längre man kommer i splet så bättre vapen får man så du byter bara ut ditt sniper tex mot ett bättre. Men de flesta vapnen har ju någon unik funktion t.e.x snipern har kikarsikte eller rocket launchern som kan spränga bilar. Även om man byter ut ett vapen mot en bättre kan man förlora nån funktion som fanns i det gamla vapnet. Jag tror det kommer bli så att man har alla sina vapen vid sitt hideout och sen får man välj vilka man ska ta med sig. Det bästa vore om man fick bära med sig hela sitt vapenlager. Redigerad 3 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe...joo...det skulle vara bra....för annars om man e i krig och skotten e slut så måste man gå och hämta ny pistol osv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 hehe...joo...det skulle vara bra....för annars om man e i krig och skotten e slut så måste man gå och hämta ny pistol osv..... Då byter man ju bara vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna hehehe alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst... hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha Som om nån bryr sig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna hehehe alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst... hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha Som om nån bryr sig hehe Det är väl 2-3 stycken som är över 18, men som du sa: Vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna hehehe alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst... hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha Som om nån bryr sig hehe Det är inget förbud....det är en rekomendation!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts