Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Vill ni att Tommy ska kunna fightas bra. Är det viktigt för er. Ska det vara kung fu eller?? hur vill ni att det ska va..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Spelar ingen roll vilken stil han slåss i för min del...Bara han slåss bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag föredrar VAPEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 jag har hört att han kan slå med huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 fast d finns ju grymma vapen i vc, typ skruvmejsel å alla dom andra vapnena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 jag har hört att han kan slå med huvudet skalla menar du? kunde man inte det i GTAIII också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Joo har för mig det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det vore ju bra om han nu är väldigt bra på fighting för i Vice City är ju inte som gtaIII utan man måste slänga iväg sitt vapen för att hämta ett nytt.My Webpage DET STOG SÅ I EN ARTIKEL OCH JAG TYCKER ATT DET BLIR MER REALISTISKT FAST DET FÖRSTÖR NOG SPELET MYCKET !!! ARVID... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det vore ju bra om han nu är väldigt bra på fighting för i Vice City är ju inte som gtaIII utan man måste slänga iväg sitt vapen för att hämta ett nytt.My Webpage jag hoppas det inte blir så, i så fall vore det en stor miss av rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det stog så i en artikel. kanske blir kul vem vet aldrig spelat ett spel som är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det kommer SUGA stenhårt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 han kunde visst skalla i gtaIII skallade stenhårt också så dom bara flög iväg.. men hur han slåss spelar ju egentligen inte så större roll, för det är ju vapnen som är av större betydelse, men det är kul som fan att nita folk på gatan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag hoppas att Tommy kan träna så att han blir starkare. Jag såg en bild där Tommy var inne i en drog-affär. Köpa knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vilken bild, ge mig en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag hoppas att Tommy kan träna så att han blir starkare. Jag såg en bild där Tommy var inne i en drog-affär. Köpa knark knark? det tror jag inte på förän jag ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Här har du bilden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 De där är ju ett apotek!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 fast d finns ju grymma vapen i vc, typ skruvmejsel å alla dom andra vapnena Grymmast é nog MOTORSÅG ! jag har läst att man kan såga hål i bildörrarna med den bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite grymt då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Grymmast é nog MOTORSÅG ! jag har läst att man kan såga hål i bildörrarna med den bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite grymt då ! öhhh coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 drugs är inte bara narkotiadroger... kronas droghandel tex finns ju sverige =) klart som fan att det är ett apotek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts