MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 hur installerar jag ett spel som e gjort för WIN 95?? Det står bara System not allowd.....Jag har försökt med att byta till WIN XP Men det finns inte i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 va? Mycket intelligent svar! Prova att patcha det, Nicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 jo, jag tycker att det var ett intelligent svar, jag fattade inte, så jag sa 'va?' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 jo, jag tycker att det var ett intelligent svar, jag fattade inte, så jag sa 'va?' Ja, men vad sägs om "förklara lite noggrannare, jag förstår inte riktigt"? Tänk lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 (redigerad) Ja, men vad sägs om "förklara lite noggrannare, jag förstår inte riktigt"? Tänk lite! Jaha och vart hittar jag en patch till deer hunter 2 då? OCH NI BEHÖVER INTE SÄGA:SÖK PÅ GOOGLE Redigerad 9 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Ja, men vad sägs om "förklara lite noggrannare, jag förstår inte riktigt"? Tänk lite! jag överlåter tänkandet til den som ställer frågan, man är nog helt jävla dum i huvett om man inte förstår vad va betyder om man skriver i text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 jag överlåter tänkandet til den som ställer frågan, man är nog helt jävla dum i huvett om man inte förstår vad va betyder om man skriver i text Håll käften på dig för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 SLuta tjafsa era små glin.....iaf beter ni er som sånna!.......den här kommer ganksa säker bli låst om ni itne editerar bort detta....å då får du inte hjälp MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 SLuta tjafsa era små glin.....iaf beter ni er som sånna!.......den här kommer ganksa säker bli låst om ni itne editerar bort detta....å då får du inte hjälp MAFIA_KING Jaha? Bryr mig inte för jag har klarat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts