shorty Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Den där super duper modden som några skulle göra/gör, man skulle kunna köra skateboard och där skulle va katter och skit på gatorna och alla bilarna som stod parkerade skulle va låsta etc etc.. vilken adress är det dit? Har glömt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 VC eller GTA3? Tror inte att det finns en sån mod till nån av spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 GTA3 freak: Jodå, en är under utveckling! Vilken tur att jag har sparat adressen i favoriter! http://www.gtapro.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Unrar hur det går med den moden. Verkar vara en jäkligt cool en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 nice värkar fett grymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Unrar hur det går med den moden. Verkar vara en jäkligt cool en! ja riktigt cool!! men hur instalerar man en sån modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Den moden har antagligen en autoinstaller så man behöver bara trycka på setup och skriva in var man har installerat VC. Sen trycker man bara på install så är det klart. Annars brukar det stå i readme:n hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Går den att ladda ner snart eller???????????????????? *LÄNKTAR* hahaha Redigerad 19 oktober, 2003 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag kan skryta med att jag har varit med i modden och att en av mina bästisar är skinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag kan skryta med att jag har varit med i modden och att en av mina bästisar är skinner Då kanske man kan få lite "insider information"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Ja om man kollar lite på sidan så ser man att skribb står med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 men när kan man ladda ner den??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Den är inte klar. Läs på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Men jag orkar inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Men jag orkar inte!!! Synd! Då får du ju aldrig veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 MEN SNÄLLA!!! När kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Inget datum är bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Synd! Men tack GTA3 freak ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Gta3_freak: Jag menade annars pepe men skribb är jag asbra vän med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Synd! Men tack GTA3 freak ändå. Kan du inte engelska eller?( ) Inte speciellt mycket text på sidan.. så orka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts