R2D2 Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det är bättre me 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Friheten skulle jag vilja svara. Annars är det en blandning av allt men mest grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 AH!!! Nu röstade jag fel!! Trodde det stod gtaIII är bättre än GTa2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tycker Grafiken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Asså först e det ju roligare med 3d och sen grafiken och alla sköna bilar och storyn...fanns det en story i GTA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 AH!!! Nu röstade jag fel!! Trodde det stod gtaIII är bättre än GTa2 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Samma här Det som är bättre med GTA2 är att det har multiplayer men GTA3 är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 lustig fråga... Grafiken Ljudet Uppdragen Storyn Vapnena Känslan Bilarna tar jag. Allt är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Har inte gta2 och har aldrig spelat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Har inte gta2 och har aldrig spelat det... då har du missat ett steg i utvecklingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 då har du missat ett steg i utvecklingen! Tycker jag inte... Av det jag sett så är det ingen skilnad mellan ettan och tvåan förutom grafiken o så... Det största hoppet va ju till trean och trean har jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Tycker jag inte... Av det jag sett så är det ingen skilnad mellan ettan och tvåan förutom grafiken o så... Det största hoppet va ju till trean och trean har jag... GTA2 har mer detaljerade texturer, fler vapen och bättre multiplayer. men inget knäcker GTA3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 GTA2 har smer detaljerade texturer, fler vapen och bättre multiplayer. men inget knäcker GTA3!! Jo, gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jo, gta vc Men det har inte kommit ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Ja av dom bilder,nyheter och allt annat man hört kan de ju absolut inte bli bättre än gtaIII.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Men det har inte kommit ut än. Jag vet men jag menar ju som Misterwhoopee, och IGN har ju splelat det och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag vet men jag menar ju som Misterwhoopee, och IGN har ju splelat det och allt Ja, jag tror också att det blir bättre än GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Gta vc rockar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Gta vc rockar!!! ja! det lär ju det göra Fast alla GTA spelen rokkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts