Paraflax Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Min mus har varit helt knäpp i alla GTA spel , kollar man åt sidorna så är musen normal men ska man kolla upp o neråt så är sensen 100 högre , nån som vet vad som kan vara fel , det är inget med mus acceleration iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Har hört att andra har haft samma problem. Det går inte att lösa tror jag tyvärr. Det är nåt med att det inte tar så mycket på datorn att flytta upp och ner och det går därför för snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 OT: Det är inget mot vad min mus fick för sig när den hade åkt i golvet. Först så kändes det som om någon av rullarna för kulan var skitna(att pekarn stannar upp) men ju mer man använde den desto längre blev stoppen och till slut hängde sig datorn, absolut inget fungerade, det var bara att trycka på reset. Detta hände varje gång jag startade om och försvann när jag bytte mus så det måste ha varit musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Min mus e också lite konstig! Fast inte på samma sätt. Ibland när man klickar med nåt av mus knapparna så börjar den snurra skit mycket. Det händer i alla spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 det kan va en gamepad eller en ratt du har inkopplat.. det vare för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 jepp,testa att dra ut joysticken eller annat du har i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paraflax Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 jag har ingen gamepad i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts