FerkurZ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 (redigerad) *Host* Hoppas ingen hittar om typ mina 10 första post Vadå? liksom va är det för fel emd å skriva så där? Tänk på hur gammla dom kan vara oxå ? Betala låter heller inge bra =/ Stava fel det finns ju dom som är kassa på å stava som sagt =/ Ja själv stavr itne så bra Fast det är för att ja försöker skriva fort Sen förstår man ju ändå vad det står för det mesta Redigerad 7 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 *Host* Hoppas ingen hittar om typ mina 10 första post Vadå? liksom va är det för fel emd å skriva så där? Tänk på hur gammla dom kan vara oxå ? Betala låter heller inge bra =/ Stava fel det finns ju dom som är kassa på å stava som sagt =/ Ja själv stavr itne så bra Fast det är för att ja försöker skriva fort Sen förstår man ju ändå vad det står för det mesta Stavfel har jag iaf inte något emot, men jag knappast att "ord" som: "HHHHHHHJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" är stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Det där med sms 5kr per registrering skulle kanske vara bra. Men om man bara har en fråga? Länk till min första post (topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Man skulle kanske kunna få 5 posts per gäst per ip? Så kan man fråga enstaka frågor och regga sig sen om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 en av mina första posts borde fått varning, man skämms lite :"> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t=0entry87965 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 en av mina första posts borde fått varning, man skämms lite :"> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t=0entry87965 hahahha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 hahahha lol jag ber om ursäkt till alla särskilt dig vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...5&st=0entry11 Min första hehe ja kommer ihåg på den tiden.då snackade till och med mod om Waerz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...5&st=0entry11 Min första hehe ja kommer ihåg på den tiden.då snackade till och med mod om Waerz haha vilka smiliesar inte så många medlemmar heller, verkade de som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Så sant kanske ett hundra 100-200 tal medlemmar Det var fan kul MIn Å stell's Fight om mest post.. hehe Sen rykte HUltnieus in å gjorde så stell fick 17 å Hultan själv fick typ 123444 Lr liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 MIn Å stell's Fight om mest post.. hehe Sen rykte HUltnieus in å gjorde så stell fick 17 å Hultan själv fick typ 123444 Lr liknade Ja alla blev förbannade som f*n. En som har nicket Erik har egentligen 0 posts men fick nu 7000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Man skulle kanske kunna få 5 posts per gäst per ip? Så kan man fråga enstaka frågor och regga sig sen om man vill. Bra ide'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag tror att det är som Hultan säger...att det kommer fler "mogna" medlemmar när det kommer ett nytt GTA...de flesta har ju faktiskt klarat spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Så sant kanske ett hundra 100-200 tal medlemmar Det var fan kul MIn Å stell's Fight om mest post.. hehe Sen rykte HUltnieus in å gjorde så stell fick 17 å Hultan själv fick typ 123444 Lr liknade Det kommer jag ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 de me medlemskostnaden är faktskt dumt...tänk om nån inte har mobil...hur ska han/hon bli medlem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 de me medlemskostnaden är faktskt dumt...tänk om nån inte har mobil...hur ska han/hon bli medlem då? Man kan låna sin polares mobil, och sen betala han senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 de me medlemskostnaden är faktskt dumt...tänk om nån inte har mobil...hur ska han/hon bli medlem då? De flesta har faktist en mobil, och om man inte har det så kan man ju fråga någon man känner, som MadeMan sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts