danil89 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Hur gammal är egentligen Hultan? Han sa i en topic att han gick i skolan. Jag trodde först att han var vuxen men nu vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Hur gammal är egentligen Hultan? Han sa i en topic att han gick i skolan. Jag trodde först att han var vuxen men nu vet jag inte. nåt på 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 mm=/......bra topic vet du vad PM är till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 18 år.. Men man kan gott.och.väl gå i skolan (gymnastiet) naer man är 18år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Han är nog 18 för han håller på att ta kör kort. Det finns annars PM men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Eller så kan man bara kolla i profilen där födelsedatum står... Ja, Hultenius är 18 (85:a), liksom jag. Jodan är också 85:a, och vi tre är väl (bland) de äldsta aktiva medlemmarna på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 BTB är väl ganska gammal? ' Men han har ju inte varit aktiv på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Den äldsta medlemmen på forumet är nog [O][T], typ 28 år, fast han har inte varit här på mycket, mycket länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Den äldsta medlemmen på forumet är nog [O][T], typ 28 år, fast han har inte varit här på mycket, mycket länge... När VC PS2 släpptes så fanns det en snubbe som va typ 31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts