danil89 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Vad heter låten som spelas på reklamen för cartedor-glass på Tv4. Den låten äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Vad heter låten som spelas på reklamen för cartedor-glass på Tv4. Den låten äger! Tror det är Darude...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Tror det är Darude...! Han har gjort många låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Låten = MKT BRA Passar den i reklamen = NEJ FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Darude - Sandstorm. Håller med Mikolan till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 E Det Verkligen Sandstorm? den e ju klaassisk, har dem den i reklamen stämmer jag dem. Minns när jag och en polare var dem enda som hade den där vi bor alla andra tyckte den var asdålig. sen började den spelas på radio o dp alla bara "OH w0w 0mg bra låt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Nej vad skriver jag! Självklart är det inte Sandstorm, inte ens Darude. Det är Played A Live av Safri Duo. * Hultenius slår sig själv med stekspade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Argh... är inte säker men jag tror det är Bongo song. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Nej vad skriver jag! Självklart är det inte Sandstorm, inte ens Darude. Det är Played A Live av Safri Duo. * Hultenius slår sig själv med stekspade Just det ja! Safri Duo...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Argh... är inte säker men jag tror det är Bongo song. Samma sak som Played A live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts