Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag tycker att det inte blev något av den här topicen så hur låser man den. Mafia regerar! Haha, du kan inte det !! Du är ju en sketen medlem som vi andra är !! Det är bara moderatorena och admins som kan det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 OK!! Du vill ha bråk då ska du få det din jävel. kRATEmormor= MAFIA REGERAR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jaja ! Har pratat med Hultan att han ska låsa den här så jag hoppas han gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 han har ju inte låst den än och kan inte ni 2 skapa fred...vore en bra ide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 OK!! Du vill ha bråk då ska du få det din jävel. kRATEmormor= MAFIA REGERAR!!!!! Har han sagt att han vill ha bråk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Har han sagt att han vill ha bråk? tror inte att han har sagt de...och dom har väl blivit sams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Hej! Förlåt mig för all uppståndelse men jag har skrivit fel! :"> Producenten för Mafia heter inte David utan Daniel!!! Precis som jag...he he. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts