notorius Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ja hade behövt lite hjälp me mitt skolarbete!!! 1. vihar ett samhällsarbete om centerpartiet och jag hade behövt lite hjälp me vad de tycker om: "Politisk frihet till oppinionsbildning" och "Social beskrivning". 2.Vi har ett arbete på historian om grekland. Vad hade de för krigsteknik ut till sjöss. Jag vet att ni kanske inte kan svara på de här frågorna men ni kan iallafall hjälpa mig med att hitta det och jag har redan sökt på google.com Tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 snälla hjälp mig!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 (redigerad) http://www.mvgplus.com http://www.skolweb.se gl med arbetet Redigerad 9 oktober, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 1. Spamma inte 2. Visst kan man be om hjälp. men din lärare kan reagera på att det inte är din vanliga typ att skriva på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 men ja ska berätta , inte skriva!!!!DOHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 (redigerad) men ja ska berätta , inte skriva!!!!DOHHH Varför sökte du inte bara på google, där finns allt nästan. ---edit--- Ojdå, läste inte så noga sorry :"> Redigerad 10 oktober, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Varför sökte du inte bara på google, där finns allt nästan. Har du provat att läsa hans första post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 nu behöver jag bara hjälp med historia....´snälla hjälp, måste va klar på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Lycka till med betygen om du inte klarar att göra arbeten själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 nu behöver jag bara hjälp med historia....´snälla hjälp, måste va klar på onsdag. låna en bok om Greklands historia eller nåt, mycket bättre än att söka på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Jag klarar av att göra arbeten själv men det är bara lättare att få hjälp av folk som kanske har gjort ett sådant arbete. Jag har ju lånat böcker på bibblan och det hjälpte lite men det känns som om jag hade behövt lite mer fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag klarar av att göra arbeten själv men det är bara lättare att få hjälp av folk som kanske har gjort ett sådant arbete. Jag har ju lånat böcker på bibblan och det hjälpte lite men det känns som om jag hade behövt lite mer fakta. när ska du vara klar? inte lång tid kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ja ska vara klar nästa vecka, men jag undrar om ni har några tips om vad jag ska ta upp om krigsteknink till sjöss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Du kan ju fråga en lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ja ska vara klar nästa vecka, men jag undrar om ni har några tips om vad jag ska ta upp om krigsteknink till sjöss??? Kanske vad de olika tekniken hette och hur man utförde dom. Hur skeppen man använde såg ut. Kommer inte på så mycket. Men jag vet inte riktigt hur din upgift ser ut men gör som kopian sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 dem vill inte hjälpa så mycket, de vill att vi ska göra allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts