jo_c_ke Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 jag håller på med spider-versionen av eclipsen just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Hur ser spiderversionen ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Har du sett 2 fast 2 furious ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Är det inte bättre att du gör "2F2F versionen av Toyota Supra" för att det finns ingen vad jag vet?. 2F2F versionen av eclipsen finns redan!!!!, men ok, om du vill göra Eclipsen så gör det Nissan skyline R-34 (2F2F)...................... = finns Honda NSX (2F2F).................................. = finns Lancer Evo7 (2F2F)................................. = finns Honda S2000 (2F2F)............................... = finns Mazda RX-7 (2f2f)..................................= finns men!!! Toyota Supra (2f2f)................................= finns ej, vad jag vet. Har inte hört något om den. (bara för att jag gillar toyota supra,,,,, tänker ni!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Är det inte bättre att du gör "2F2F versionen av Toyota Supra" för att det finns ingen vad jag vet?. 2F2F versionen av eclipsen finns redan!!!!, men ok, om du vill göra Eclipsen så gör det Nissan skyline R-34 (2F2F)...................... = finns Honda NSX (2F2F).................................. = finns Lancer Evo7 (2F2F)................................. = finns Honda S2000 (2F2F)............................... = finns Mazda RX-7 (2f2f)..................................= finns men!!! Toyota Supra (2f2f)................................= finns ej, vad jag vet. Har inte hört något om den. (bara för att jag gillar toyota supra,,,,, tänker ni!!! ) ok det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) alla 2f2f bilarna som görs i en 2f2f mod Mitsubishi Eclipse Spider -> Woofi Mitsubishi Lancer Evo VII (Brian) -> Redcap Honda Acura NSX (TeJ) -> dBrain ...READY Honda Integra -> Woofi ...READY Honda Civic '98 -> Woofi ...READY Honda Civic (Hektor) -> hyperrick Honda S2000 (Suki) -> Woofi Dodge Viper SRT10 -> Redcap Mazda RX-7 (Dom) -> Woofi ...READY Mazda RX-7 (Orange Julius) -> Woofi Nissan 300ZX -> Woofi ...READY Nissan Sylvia 240SX (Letty) -> Redcap, Woofi ...READY Nissan Sylvia 240SX Veilside-> Redcap, Woofi ...READY Nissan Maxima '99 (Hektor) -> dBrain Toyota Altezza -> Son Coco Toyota MR-S Veilside -> Son Coco Nissan Skyline R33 -> Commander, FlareStar Nissan Skyline R34 -> ZXR-7 Toyota Supra Gold (Teil2) -> ??? screen http://www.gta-action.com/newspics/2f2fmodcars_10_10_small.jpg länk Redigerad 15 oktober, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Nissan skyline R-34 (2F2F)...................... = finns Honda NSX (2F2F).................................. = finns Lancer Evo7 (2F2F)................................. = finns Honda S2000 (2F2F)............................... = finns Mazda RX-7 (2f2f)..................................= finns Vart finns dom att tanka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Har du sett 2 fast 2 furious ? Jo, den har jag sett, nu vet jag vilken spiderversionen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) några håller på med en 2f2f mod med bilar,gubbar,radio,maps,Missionen,neon ljus,flammer som sprutar där bak,NOS boost,och sånt från filmen Redigerad 15 oktober, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jo men kan vara kul att ha dom där bilarna tills det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag vill ha den bilen i mitt VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jäklar skit snygg bil fan nu vill ja verkligan ha Vc asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) alla 2f2f bilarna som görs i en 2f2f mod Mitsubishi Eclipse Spider -> Woofi Mitsubishi Lancer Evo VII (Brian) -> Redcap Honda Acura NSX (TeJ) -> dBrain ...READY Honda Integra -> Woofi ...READY Honda Civic '98 -> Woofi ...READY Honda Civic (Hektor) -> hyperrick Honda S2000 (Suki) -> Woofi Dodge Viper SRT10 -> Redcap Mazda RX-7 (Dom) -> Woofi ...READY Mazda RX-7 (Orange Julius) -> Woofi Nissan 300ZX -> Woofi ...READY Nissan Sylvia 240SX (Letty) -> Redcap, Woofi ...READY Nissan Sylvia 240SX Veilside-> Redcap, Woofi ...READY Nissan Maxima '99 (Hektor) -> dBrain Toyota Altezza -> Son Coco Toyota MR-S Veilside -> Son Coco Nissan Skyline R33 -> Commander, FlareStar Nissan Skyline R34 -> ZXR-7 Toyota Supra Gold (Teil2) -> ??? screen http://www.gta-action.com/newspics/2f2fmodcars_10_10_small.jpg länk snuuuuuuuuuuuskigt vackert!!! wow... hittade inte stallet du hittade listan+screenen pa, men ja ska fortsatta leta. du har ingen mer exat lank till de, eller en lank for downloading? edit: tror ja hittade den nu =) fast inte screenen... hmm Redigerad 16 oktober, 2003 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jag håller på med spider-versionen av eclipsen just nu h0h000 =) elaaaaaaajt! keep up the good work =) garna en screen nar den borjar narma sej klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 hittade en hel sida for fnf modden... for er som inte visste om adressen: http://www.bfreactor.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) ett forum om allt du vill veta fast den är på tyska men du jag har översatt den på engelska 2f2f modden [edit] här nu då kan ni ju använda babelfish till att översätta Redigerad 17 oktober, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 hehe, snallt av dig, men lanken e till babel-fish sidan, som den e nar man kommer dit forsta gangen =) kanns som du maste lanka till forumet, och sen att folk far ta och oversatta me babel fish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Här är min senaste mod, jag har konverterat den till VC och har gjort en ny textur till bilen (jag har inte skapat 3d modellen). Tyckte själv den blev ganska snygg. men den är inte klar än!!! http://www.mbmission.com/photoalbum/albums/userpics/eclipse%201%20jpg.JPG kan man ladda ner den snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag ska snart lägga upp den på nätet, men jag har lite annat jag måste göra först. Den det tar några dagar till. Så här långt har jag kommit med eclipsen nu. Nya fälgar, lampor, och lite till. http://www.mbmission.com/photoalbum/albums/userpics/Eclipse%20GTAVC.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts