Super Supra Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Här är min senaste mod, jag har konverterat den till VC och har gjort en ny textur till bilen (jag har inte skapat 3d modellen). Tyckte själv den blev ganska snygg. men den är inte klar än!!! http://www.mbmission.com/photoalbum/albums/userpics/eclipse%201%20jpg.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Snygg som fan . Orkar inte tanka ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Var tankar man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Finns inte tillgänglig än!!!!!!!!!! kommer om en vecka ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 LÄNGTAR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Fan vad rå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 fiiiiiiiiiiiiiina grejer om nan .dff moddare kanner for de far han garna gora spider-versionen av eclipsen :"> tror inte den kommer pa ett tag.. men man kan hoppas! de e en jevvla fin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 fiiiiiiiiiiiiiina grejer om nan .dff moddare kanner for de far han garna gora spider-versionen av eclipsen :"> tror inte den kommer pa ett tag.. men man kan hoppas! de e en jevvla fin bil hur ser den ut screens jag vill gärna försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Ja, den var lite skitsnygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 fiiiiiiiiiiiiiina grejer om nan .dff moddare kanner for de far han garna gora spider-versionen av eclipsen :"> tror inte den kommer pa ett tag.. men man kan hoppas! de e en jevvla fin bil Skulle gärna försöka, fast jag behöver "org .dff" en först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 fiiiiiiiiiiiiiina grejer om nan .dff maddare kanner for de far han garna gora spider-versionen av eclipsen :"> tror int den komer pa ett tog.. men man kon hoppas! de e en jevvla fin bil du har inte MVG i svenska va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 du har inte MVG i svenska va? Antingen så har han väl inte åäö på tangentordet eller så skiter han kanske i att använda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Eller så är han och studerar i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Men om han studerar i USA så går det ju ändå att använda å,ä och ö. Min moster bor i london och har en engelsk dator, men hon lyckas att använda å,ä och ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Men om han studerar i USA så går det ju ändå att använda å,ä och ö. Min moster bor i london och har en engelsk dator, men hon lyckas att använda å,ä och ö. Men det går inte på de flesta amerikanska tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Men fatta, grabben har spelat cs snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 hur ser den ut screens jag vill gärna försöka kan forsoka leta bilder, men om du sett 2f2f sa vet du vilken ja menar =) den cabbade bilden som "Rome" kor. aterkommer om ja hittar screens =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Men det går inte på de flesta amerikanska tangentbord. ska gora de latt for er ja, ja e i usa och pluggar har, och jaa, ja vet hur man kan anvanda dom 3 sisa bokstaverna, men ja e for lat for att andra de och om ja stavar lite cepe beror de pa att jag brot nyckelbenet i lordags, sa ja kan bara anvanda en arm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Skulle gärna försöka, fast jag behöver "org .dff" en först seriost bajsigt att ja inte har den pa den har datorn men super supra borde ha den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts