LoneWolF Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) Delar av hl2´s källkod är läckt (ca. en tredjedel), men det är gamla nyheter. Nu är det så att en splebar version kan ha läckt!! Den läcka källkoden kommer, nästan garanterat, att försena hl2 ännu mer. Men tillbaka till den spelbara varienten. Nu sprids filmer, screens m.m på nätet, exklusiva sådana som jag aldrog sett förut. Mycket tyder på att det stämmer!! Det är (kanske) ingen beta på hela spelet som vi prator om, utan en "pre-release" alltså inte hela spelet utan bara en testversion.. Kolla mer på Halflife.nu!!! Som ni säkert förstå är detta INTE bra alls, kanske en till anledning till försening, det går rykten om att hl2 kan vara försenat ända till april 2004!! Edit: Om ni vill ha mer info om detta så är nog det bästa stället Halflife.nu - Half-Life 2 och inte halflife.nu. Det är samma sida fast bara hl2-nyheter... jaja, klicka på länken bara Redigerad 8 oktober, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Hur fasen kan dem läcka . Det var någon som hade gjort en bana till det Det är nog inte så bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Hur fasen kan dem läcka . Det var någon som hade gjort en bana till det Det är nog inte så bra . Källkoden var det några som tog seg in på Gabe Newell's (eller vad han nu heter) dator och snodde stora delar av koden, och betan verkar det vara någon utav beta-testarna som gett ut! Jag tycker ******* synd om Valve, 5 års arbete som bara läcker ut så där! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det är en spelbar beta som har blivit läckt.. Tycker bara att det är synd att spelet har har blivit försenat till April 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) Valve har bekräftat den läckta betan, men den har ej spritts än. SOm det sdr ut just nu så är dte en grupp på 9 personer som kallas "Choosen 9" som har den. Och det sägs att Valv har ljugit om att bara en del av källkoden läckes, tydinge kom hela betan därfrån. Läs mer på http://gtwy.hl2arena.com/ ( Uppdateras Dagligen ) http://gtwy.hl2arena.com/funny/haxorpc2.jpg http://gtwy.hl2arena.com/funny/dllsource.jpg http://gtwy.hl2arena.com/funny/small1065179418_0.jpg Redigerad 8 oktober, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Sant. Verkar som att hela HL2 (beta) finns ute på nätet nu + källkoden. Mycket synd och jag tycker verkligen synd om Valve. Många kanske tänker "WOW! TUFFT! JÄVLIGT BRA!" just nu men det här kommer få allvarliga konsekvenser. Även om SP-delen fungerar så kommer MP-delen fullständigt krylla av fuskare. Slutsats: HL2: MP kommer aldrig att slå igenom! (Om inte valve lyckas skriva om hela sin kod fram till april 2004) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det är inte alls en BETA, utan 1/3 av hela spelet. Jag tror att dom fick med grafikmotorn, licensen för den betalade Valve typ 1,5 milj för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ja, det är skitdåligt. Jag hoppas mer på att spelet försenas till april 2004 än att valve inte hinner programera om källkoden och fuskare tar över mp och folk skriver "cdkey-stealers" som t.ex kan sno info från andras steam! Speciellt med tanke på att man i framtiden ska kunna köpa, bland annat hl2 genom steam. Och ja igen, det var någon/några som hackat sig in i Gabes Newells dator, med en trojan misstänker jag, och snott källkoden. Hur betan/pre-relasen (eller vad det nu är) kommit ut vet jag inte. Jag tror nog att den blev nog stulen vid samma tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det är inte alls en BETA, utan 1/3 av hela spelet. Jag tror att dom fick med grafikmotorn, licensen för den betalade Valve typ 1,5 milj för... Det är en beta av spelet som har läckts, men alla moddeler kom ibte med. men den e fullt spelbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Sant. Verkar som att hela HL2 (beta) finns ute på nätet nu + källkoden. Mycket synd och jag tycker verkligen synd om Valve. Många kanske tänker "WOW! TUFFT! JÄVLIGT BRA!" just nu men det här kommer få allvarliga konsekvenser. Även om SP-delen fungerar så kommer MP-delen fullständigt krylla av fuskare. Slutsats: HL2: MP kommer aldrig att slå igenom! (Om inte valve lyckas skriva om hela sin kod fram till april 2004) Antagligen kommer antifuskprogrammet Cheating-Death fungera till HL2 också och då är problemet löst. Det är hur lätt som helst att fuska i HL MP men vill man ta avstånd så är det bara att använda cheating death. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Antagligen kommer antifuskprogrammet Cheating-Death fungera till HL2 också och då är problemet löst. Det är hur lätt som helst att fuska i HL MP men vill man ta avstånd så är det bara att använda cheating death. Ifall du itne visste det så e alla nya fusk CD Kompitabla, d.v.s. att CD itne upptäcker dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det är inte så enkelt. När en hacker/cracker har tillgång till hela källkoden finns det ingen som kan stoppa honom. Cheating-Death kan säkert försvåra arbetet lite men långt ifrån tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) ok men tänk om har källkoden till cheating death då då måste allt vara kört hmm och jag har sökt lite på ** och det finns, men jag tänker nog inte ladda ner Redigerad 8 oktober, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ifall du itne visste det så e alla nya fusk CD Kompitabla, d.v.s. att CD itne upptäcker dem Jag gissar att dom uppdaterar CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Valve har satsat över en halv miljard kr på spelet och nu trycks release datumet ännu längre kvar så vissa tror att valve kan gå i konkurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Valve har satsat över en halv miljard kr på spelet och nu trycks release datumet ännu längre kvar så vissa tror att valve kan gå i konkurs. Gå i konkurs lär dom nog knappast göra... Men dom lär förlora mycke pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nya rykten säger att spelet kanske kommer släppas till jul iaf. VALVe har liksom inte bekräftat någonting än.. så ingen vet nåt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 HELVETTE! jag som har förbeställt! men jag har inte fått mail från dom som jag har beställt ifrån, det fick jag förut då det var förbeställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nya rykten säger att spelet kanske kommer släppas till jul iaf. VALVe har liksom inte bekräftat någonting än.. så ingen vet nåt. :/ Förut bekräftade dom att de skulle släppas innan jul, men det går många rykten om att det är försenat till April 2004! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 HMMMMM...... Jag tycker inte att Valve ska vänta till April 2004! Dels så hinner bara ännu fler verisioner läcka ut på nätet+ att det blir ännu mer fusk i MP! Det där med fuskare är störigt! När jag lira Jedi Outcast en gång hadde vi skit- kul på en server! Men helt plötsligt så hoppa nån jävel in med nån fusk- grej, så att alla bara dog! Sen när man re- spawnades så dog man direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts