Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 HJÄÄÄÄLP var o köpte FFVI idag och helt plöstligt vill itne mitt ps 2 köra originalskivor! GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 FFVI? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Final Fantasy 6 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 JA VILL SPELA DET ;(((((( skit och garantin e typ slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 JA VILL SPELA DET ;(((((( skit och garantin e typ slut. Dra ur sladden och kör in den igen, "torka" av ev. smuts på skivorna (och CD-läsaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Dra ur sladden och kör in den igen, "torka" av ev. smuts på skivorna (och CD-läsaren) Har gjort det sen länge tillbaks , drog ut ala sladdar o minneskort, raderade mineskortets config fil. blåste rent ela grejset men det hjälpte inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 har samma problem med min gammla ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det mest sannorlika är att en sladd lossnat inne i maskinen.. Om nu än garantin har gått ut och du vet vad du håller på med så kan du ju ta att öppna maskinen och kolla!!!! Framför allt... fråga på PSXcare's forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Eller fråga en teknisk förälder! Pappa har öppnat mitt 7ggr tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Fick svaret på TVspelsbörsens forum att det troligen samlats mkt damm inne i ps2,t. får ta o öppna o dammsuga rent, garantin e ju endå slut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Eller fråga en teknisk förälder! Pappa har öppnat mitt 7ggr tror jag! Man behöver inte vara så teknisk för att öppna sådana apparater =) har gjort det många ggr på både Tv apparater och datorer och sådana saker spm Tv-spel oxå de är inte så komplicerade som de ser ut =) (det går bra så länge du är försiktig med vad du håller på med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Man behöver inte vara så teknisk för att öppna sådana apparater =) har gjort det många ggr på både Tv apparater och datorer och sådana saker spm Tv-spel oxå de är inte så komplicerade som de ser ut =) (det går bra så länge du är försiktig med vad du håller på med) Jepp har oxå öppnat 2 tvs en gång...fast den första gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Hmm.... skruvade up ps2't och blpste rent det, vågade int elocka bortmoderkortet för at komma åt lasern just nu, får göra det senare. men dte funkar fortfarande inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Dammsug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts