kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) hej alla glada!! vi vill ha mer medlemar till en sida så kolla in den! http://s2.invisionfree.com/Gta_forumet/ind...=8&st=0entry9 EDIT* ni kan ju kolla va som har skrivits, blev lite fel Redigerad 8 oktober, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ja vi behöver många medlemar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 förstår inte vad man ska med ännu ett gtaforum till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ja men nu kommer ju inga medlemar dit för ni har sakt så! alla ser upp till er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Men va f*n. Jag börjar bli trött på GTA forum ett forum skappar man när man har fått en sida och fungera när man kankse har 1000 besökar dag och inte när man har 5 besökare i veckan. Förästen behöver vi inga med forum vi har GTAsajten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Verkar som att en hel del på GTAsajten verkar vara Hultan-wannabes! Varför regga sig på ett gta-forum med ca 5 medlemmar när man redan har ett konto på sveriges största? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 det verkar ha blivit populärt fast ja ska inte säga nåt för ja hade ett forum förut men man får nån känsla av att man vill göra nåt eget å va admin så det skulle va roligt å bli mod fast det får ja nog inte för om ja gör en jävla liten sak till så blir ja bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 jaså ska du bli bannad jag kom i håg när vi skrev om söta hundar ....oj de är inte mitt forum, men jag tyckte synd om honom så jag skrev. och sen fick jag bli root admin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Ha ha, försöka skaffa medlemmar till ett GTASAJTEN-WANNABE-FORUM..haha Lol Det är meningslöst att försöka konkurerra med GTASAJTEN med en simpel B-Sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Ni kan väl besöka mitt forum också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts