Kane Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag saknar den tiden när man när man inte hade klarat alla uppdrag på vc än... Det känns så ensamt på gatorna! Inget att göra... uppdragen e slut, ambulans polis brandkår och taxiuppdragen klara, 80 paket hittade (hur kul e det att leta paket), rampages nästan färdiga, alla butiker som jag hittar e rånade, uniqe stunts e det ända som finns kvar men det e liktsom inga uppdrag. Jag bara går runt på stan till fots och tänker på de gamla tiderna när man hade fullt upp. Och vart tog Rosenberg och Lance vägen... kan man inte besöka dem eller nåt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Det låter som att du faktist inte har klarat storyn helt och hållet än! Om du hade klarat storyn skulle du inte ha frågat var Lance tog vägen! Har du köpt alla företag och klarat uppdragen där? När du har gjort det får du nämligen de 2 sista uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 OJ! juste lace dödade jag ju... Lattjo lajban Tobbe, jag har klarat spelet snart ett år sen (på PC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det har inte funnits i ett år, inte ens i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Haha avslöjad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Haha avslöjad!! Busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 JAJAJA! Några månader då... men jag har i alla fall klarat det för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Jag saknar också det nåt enormt, alla updrag, tänk om R* släppte ett expansion som var nedladdnings bart på deras hemsida, jag skulle nästan dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 lol, tänk efter innan du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Tro mig,du är absolut INTE ensam.Jag sitter faktiskt nu o tänker på hur kul det var att leta uppdrag oavbrutet o köra o alltid ha nåt att göra,så jävla kul o skönt!!AAAAAAA,det går bara inte att förklara känslan,man blir nästan lite tårögd Känslan som jag tycker alla borde känna,känslan av att klara av spelet o hur jävla skönt det var att klara det,efter alla dagar o timmar .... suck .... det var riktiga tider.Alla dagar o timmar framför skärmen med GTA:VC suck fan vad jag längtare efter nästa spel alltså , varför kan det tidigast komma i juli 2004 ? SUUUUUUUUCK!Fan vad jag längtaaaaaaaaaaaaaaaaar.Till s dte kommer kan man ju bara köra ett sketet cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 och det värsta är ju att alla mina sparade spel försvann när jag glömde spara dom , när snubben var här o formaterade allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Har du gjort alla sidemission om inte så är det iallafall något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts