notorius Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag måste bara skriva detta. SEAN PAUL är bäst just nu ...lätt att han rular. Nån annan som håller me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Grafik, film och musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jupp Jocken. Nej han är inte så jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag måste bara skriva detta. SEAN PAUL är bäst just nu ...lätt att han rular. Nån annan som håller me??? Han är absolut sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag tycker han är ganska bra... "Gimme the light" är min favvo med honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 va f*n lyssnar ni på egentligen??? ACDC å sånt bajs eller??? Hårdrock, heavy metal å sånt gör en psykisk skjuk...lovar er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Hårdrock, heavy metal å sånt gör en psykisk skjuk...lovar er!!! Haha LOL! Det var det roligaste jag hört på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Nej jag lyssnar på Rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Han är bra, men man tröttnar efter att ha hört honom på Power ca 29711 ggr denna sommar... Men låten Breathe är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 tycker ej om hiphop, fast han är bättre än 2pac, dre och dom gossarna, fast gillar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 va f*n lyssnar ni på egentligen??? ACDC å sånt bajs eller??? Hårdrock, heavy metal å sånt gör en psykisk skjuk...lovar er!!! inte all hård rock! jag tycker mer om vanlig rock som Queen, sweet och twisted sister (twisted sister kanke har några hårdrock låtar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 tycker han suger apskit..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 de gör NI alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Han är ju lätt sämsta rapparen, Snopp Dogg är ju kung över rappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det stavas Snoop Dogg. Snoop Dogg är väl bra men inte bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 "Gimme' the light" är asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det stavas Snoop Dogg. Snoop Dogg är väl bra men inte bäst. Jäklar vilken felstavning alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Hip hop och rap har gått en helt fel väg genom åren! Jämför dagens hiphop med hiphopen för tjugo år sedan! De största hiphop/rap artisterna/grupperna genom tiderna:Africa BambaataGrand Master FlashN.W.APublic EnemyM.A.R.R.SRock Steady Crew... och massa andra som jag har glömt!PS: Åttiotalet var helt enkelt bäst! Redigerad 12 oktober, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Äh.. Sean Paul, fjöll. Static X Slipknot KoRn In Flames Rob Zombie m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Alla verkar tror att sean paul rappar... han blandar ju reagge med hiphop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts