Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Hej! Jag letar efter ett program som kan spela in ljud från olika källor på datorn. Det finns flera om man söker, men vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Absolut mp3 recorder tycker jag iaf. (eh.... stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag kollad efter det på www.google.com och se'n kom det en hemsida där jag kunde ladda hem det gratis.... så jag gissar att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 ok...hittar det dock inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Sound forge 6.0 e bra..där har du en trial på en månad tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 eJay programmen är bra.. jag fick nån gratisversion.. Dance 3 eJay.. från nån tiding.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts