PatrikS Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Någon som vet varför programet MTA crashar så ofta? Det är ganska störande då man fått något bra så klickar det bara till och allt står stilla. Suck.... Någon som vet hur man kan göra för att det inte ska bli så? Eller beror det på servarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Det beror på att mta är en modd + att modden inte ens är färdig! Går inte att göra något åt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 En beta version. 0.2 eller 0. någonting e beta versioner som inte e helt färdiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrikS Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Varför släpper man en skit som inte gör det. Låter lite som Digitalboxarna SUCK!!!!!!!!!! Om den inte funkar varför läpps den då? Dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 (redigerad) MTA kommer aldrig funka riktigt bra men, försök göra det bättre själv PatrikS! exakt. Är det dåligt att några läger sin tid på att vi ska kunna spela vc multiplayer? Redigerad 10 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Varför släpper man en skit som inte gör det. Låter lite som Digitalboxarna SUCK!!!!!!!!!! Om den inte funkar varför läpps den då? Dåligt. ursäkta, men vad tänker du med? Det är ju bara bra att några lägger sin tid på MP till VC, och att de inte kan göra det felfritt kan man ju förstå, men jag undrar, har du inte tyckt att det vart nått kul att lira MTA om du gjort det? För det är faktiskt kul, trots alla buggar, och det utvecklas ju hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 apropå MTA...När men kör lan på de så laggar de som f*n!!!!Varför?de pingar rätt mykke har ja hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Varför släpper man en skit som inte gör det. Låter lite som Digitalboxarna SUCK!!!!!!!!!! Om den inte funkar varför läpps den då? Dåligt. Om det är så lätt så kan väl du göra en perfekt MP mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Om det är så lätt så kan väl du göra en perfekt MP mod? Ja, och bara på 1-2 månader dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Varför släpper man en skit som inte gör det. Låter lite som Digitalboxarna SUCK!!!!!!!!!! Om den inte funkar varför läpps den då? Dåligt. Jaaaa, gör en själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrikS Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Om det är så lätt så kan väl du göra en perfekt MP mod? Du GTA3 freak titta i texten. Va ser du? Ja jag ser då ingenstans att det står att det är lätt att göra en sån. Men hade jag gjort en sån hade jag givit ut den när den va mer felfri än den är idag. Förstår du. Hur kul är det att sitta och spela i 5min och sen åka ur. Sen in och ur efter 2sek. E det någon som tycker det är kul. Nä inte va jag sätt. Folk svär som fan över detta när jag är inne. Det går inte att snacka med er här för ni blir pist off för en små sak och sen inta ka läsa vad som står. Ja visst att många unga idag får ut 9an med IG i både svenska och matte. Men seriöst lite läsning kan ni la. SUCK.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Det tycker jag indikerar på att du tycker att det verkar simpelt att göra en sådan mod. Och om det inte är kul att åka ut efter 5 minuter så spela det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 MEN SLÄLLA LÄGG NER NU. Du GTA3 freak skit i han patrik. Han verkar ju bara vara en plåga för oss här. Om man skiter i dom så slutar dom skriva och går någon annan stans. Så lätt är det. Skit i dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts