Jump to content

Mycket fel i MTA....

PatrikS
 Share

Recommended Posts

Omen vadå är det så svårt att göra en riktig som funkar da? Varför släpper man en skit som inte gör det. Låter lite som Digitalboxarna SUCK!!!!!!!!!!

Om den inte funkar varför läpps den då? Dåligt.

ursäkta, men vad tänker du med? :angry:

Det är ju bara bra att några lägger sin tid på MP till VC, och att de inte kan göra det felfritt kan man ju förstå, men jag undrar, har du inte tyckt att det vart nått kul att lira MTA om du gjort det?

För det är faktiskt kul, trots alla buggar, och det utvecklas ju hela tiden! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är så lätt så kan väl du göra en perfekt MP mod?

Du GTA3 freak titta i texten. Va ser du? Ja jag ser då ingenstans att det står att det är lätt att göra en sån.

Men hade jag gjort en sån hade jag givit ut den när den va mer felfri än den är idag. Förstår du. Hur kul är det att sitta och spela i 5min och sen åka ur. Sen in och ur efter 2sek.

E det någon som tycker det är kul. Nä inte va jag sätt. Folk svär som fan över detta när jag är inne.

Det går inte att snacka med er här för ni blir pist off för en små sak och sen inta ka läsa vad som står. Ja visst att många unga idag får ut 9an med IG i både svenska och matte. Men seriöst lite läsning kan ni la.

SUCK..........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor