rillee Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 efetr ett tag när ja har spelat kraschar mitt spel bara å skärmen blir svart .. snälla hjäl mig ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 har du moddat någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 aaa d har ja .. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 aaa d har ja .. :"> Återställ till vanliga VC och testa! Med att återställa menar jag att antingen använda backup eller ominstallera VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 men när ja om installerar så e bil moddarna kvar .. å ja vene om ja harnåra backup :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 men när ja om installerar så e bil moddarna kvar .. å ja vene om ja harnåra backup :'( hur kan bilmoddarna va kvar ? aja...men ta bort mappen då...o lägg sedan in vc igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 vikken mapp ska ja ta bort ? åå vadå lägg in vc igen ? ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ehh.... Ta bort HELA gta vice city mappen o sen i me VC skivan igen o sen Install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 hehe tack ja e liite seeg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 asså shiit nu har ja tagit bort ala modar men mitt spel kraschar iaf .. HJÄLP mig ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 asså shiit nu har ja tagit bort ala modar men mitt spel kraschar iaf .. HJÄLP mig ?? Prova att välja New game en gång istället för att ladda. Kanske är något fel på save-filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 aa fast ja har typ börjat om 3 ggr å de händer samma saak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Några saker det kan va... Repa i skivan Det e fel på skivan Datorn KAN ha virus Eller så kan det vara en bugg i ditt spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Systemkraven, modd som kräver dmagic-wheelmod, fattas spelfiler på cd:n, Repa(or), Spelet vill inte , N*erladd*t, Spelfiler i fel ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 de är inga repor på skivan iaf.. :s vad kan d a för virus dååe :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 de är inga repor på skivan iaf.. :s vad kan d a för virus dååe :s ehmn...datavirus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 haha jaa MEN VAFAAMN SKA JA GÖÖRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts