Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Varför kom det tjejer hit överhuvudtaget en gång? Varför inte? Det är väll ändå inte så konstigt om några tjerer gillar gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 kille e jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 VOTE: Moi is Kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Varför inte? Det är väll ändå inte så konstigt om några tjerer gillar gta? Det var ju det dom inte gjorde...... Dom flamsade runt i Spam och visade bilder som var direkt från snyggast.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det var ju det dom inte gjorde...... Dom flamsade runt i Spam och visade bilder som var direkt från snyggast.com Jaha, ok! Men finns det killar som gillar hästspel ( ) så borde det väll finnas tjerer som gillar gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nej jag tror bara att det var en som gjorde det. Var det inte typ Visas syrra? Själv är jag kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Det var ju det dom inte gjorde...... Dom flamsade runt i Spam och visade bilder som var direkt från snyggast.com Det va ju fjortisattacken.. Jag tror därimot att just dom två var killar som skulle vara lite roliga.. Men dom tjejerna Hippiglassen sa är tjejer är jag ganska säker på.. Jag vet iag att Asuka är tjej.. Vote: I.R BOY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Just det, jag vet en tjej som spelade GTA: VC!! Precis när det kom ut, och klarade det före mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 någon har tagit tjej. men de är nog bara för att skoja ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts