Frittes Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Körde 90 st "vigalante" uppdrag fick då mer sköld och oändlig ammo till den största kulsprutan. Är det nån som kört 100 uppdrag som vet vad som händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 ööööööööhhh? går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jo de går o köra 100 uppdrag på virgilant men man får bara 150 i sköld o oändligt me ammo men inget mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 hur många ska man klar för att få oändligt med ammo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Jag har kört till level 711, och jag har inte fått något annat än mer armor, så jag antar att man inte får något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Jag har kört hundra taxi uppdrag i rad utan att hoppa ur taxin... jag blev så jävla trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 CHING CHING I KASSAN om man kör lite taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts