J-coop Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 har kommit till andra banan också så har jag kommit till ett långt spår som det är EL på hur kommer jag vidare därifrån någon ?? PLEASE :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Kan du ta en Screen? Har klarat spelet men fattar inte vilket spår av el du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Kan du ta en Screen? Har klarat spelet men fattar inte vilket spår av el du menar. ok men jag har det på en annan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Du skall skita idet och istället hoppa upp på en utav dom här vagnarna du vet som åker runt överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Du skall skita idet och istället hoppa upp på en utav dom här vagnarna du vet som åker runt överallt De där flygande vagnarna eller ?? jag har försökt med det men jag kommer inte upp på de, de flyger för högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Efter vad jag kommer ihåg så ska det finns nåt rum där vagnarna stannar men man dör om man själv är i rummet när dom stannar. Man ska hitta ett rör som leder till ett litet rum under rummet med vagnarna och spränga maskinerna där, sen kan man vara i vagnrummet utan att dö och då är det bara att hoppa upp på dem och följa med... lite komplicerat kanske?? ps. Jag satt fast jävligt länge på den banan innan jag kom på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts