LunCh Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag hade inget att göra så jag börja tänka lite på vilka mods man kan göra. Sen så läste jag nån topic där hultan hade skrivit att han skulle vilja ha ett strand cafe. Jag tänkte va fan jag kan kanse göra ett och jag började tänka och flyttade ett hus ut på stranden och jag blev ganska nöjd . Men jag släpper inte cafet ännu det är mycket som måste göras. Ni får inte hoppas för mycket för tappar oftas intresse för att saker som tar lång tid att göra. Tro inte att det bara kommer att vara ett hus det kommer också att vara palmer och stolar och bord när jag är klar . Men här är några bilder: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/mods/cafe_pic1.jpg http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/mods/cafe_pic2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Bra idé, synd att du inte gjorde cafét själv bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag vill också göra byggnader!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 låter bra, det skulle vara häftigt om man kunde köpa nåt också. Liksom sådär när man har lite liv, så sku man gå dit och säga : "Hey, give me something to eat", och så skulle få fulla liv. Man kan ju gå till North Point Mall och köpa hamburgare och annan snabbmat så varför inte göra nåt i samma stil till cafeet, hoppas du förstår nu. Och hoppas det går, att den inte är för svårt (eller är det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ja jag förstår men jag tror man måste koda main.scm tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ja jag förstår men jag tror man måste koda main.scm tror jag tja, det låter ju lite jobbigt. Fast det skulle ju vara häftigt om du eller någon annan skulle kunna göra det (jag kan inte, har inte vice city) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Då är man ju tvungen att köra om spelet från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Just det. Då går det ju i ett ut. Ingen startar väl nytt för en mod. Kanske bara för att testa modden. Men däremot kanske det kan bli något för de som nybörjat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Men man vill väl kanske klara "orginal" spelet först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts