Jump to content

Nollelva LAN 2003!

Jocken
 Share

Recommended Posts

Japp, Nollelva LANet är snart här, om 19 dagar i skrivande stund. Pris för en person med en dator är 250 kr, vilket är billigt jämfört med Dreamhack. Uppkopplingen då? Jo, 1000 (1gb) mbit switchat nätverk, samt 1gbit uppkoppling mot omvärlden. Jag och 3 kompisar ska dit, eftersom det ligger i norrköping där jag bor. Någon annan som ska dit? Vore himla trevligt! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja, internetlinan är inte allt. Bara man kan mirca och ta emot/skicka mail så är jag nöjd - resten av internet finns ju på själva DH :rolleyes:

Det är sant att smålan också kan vara kul (speciellt lokala lan när man känner dom flesta) men inget slår DH, där händer det så j*vla mycket där ^_^

Biljettsläpp inatt föresten. Jag ska sitta uppe till 01:00 och sen ska en kompis in 04:00.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, tänkte bara göra ett tillägg till posten ovanför.

Kl. 00:00 var biljettsläppet, en timme senare hade 3000 av 5000 biljett gått åt!

Om bara 30-60 min kommer biljetterna vara helt slut!

DH skulle lungt kunna bli 2-3 gånger större! (10 000 - 15 000 besökare med datorer)!

Jag lider verkligen med er som precis läser detta och ville till DH men som inte var online inatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor