Jocken Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 http://www.usdata.cjb.net/nollelvalogga.jpg Japp, Nollelva LANet är snart här, om 19 dagar i skrivande stund. Pris för en person med en dator är 250 kr, vilket är billigt jämfört med Dreamhack. Uppkopplingen då? Jo, 1000 (1gb) mbit switchat nätverk, samt 1gbit uppkoppling mot omvärlden. Jag och 3 kompisar ska dit, eftersom det ligger i norrköping där jag bor. Någon annan som ska dit? Vore himla trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Jag ska på Europarty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Onej, DreamHack ska det vara! http://www.dreamhack.org/dhw03.gif Eventuellt ett lokalt LAN också, om det blir lite folk (bara 120 st anmälda just nu). 100 Mbit internet skulle det vara iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 600 kr är för dyrt, 250 är alldeles lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 e bara 13 får nog inte för mamma å pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 600 kr är för dyrt, 250 är alldeles lagom Jo men ju större och seriösare desto bättre! Man får allt ta och betala lite extra för det. Ett litet LAN är inte alls lika bra som ett stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 e bara 13 får nog inte för mamma å pappa 13 år är väl en ok ålder att börja lana i??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Jo men ju större och seriösare desto bättre! Man får allt ta och betala lite extra för det. Ett litet LAN är inte alls lika bra som ett stort. Litet kan visst vara bättre. Nollelva ligger på 1gbit lina, dh också. Men DH är 5000 och nollelva är 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nåja, internetlinan är inte allt. Bara man kan mirca och ta emot/skicka mail så är jag nöjd - resten av internet finns ju på själva DH Det är sant att smålan också kan vara kul (speciellt lokala lan när man känner dom flesta) men inget slår DH, där händer det så j*vla mycket där Biljettsläpp inatt föresten. Jag ska sitta uppe till 01:00 och sen ska en kompis in 04:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ok, tänkte bara göra ett tillägg till posten ovanför. Kl. 00:00 var biljettsläppet, en timme senare hade 3000 av 5000 biljett gått åt! Om bara 30-60 min kommer biljetterna vara helt slut! DH skulle lungt kunna bli 2-3 gånger större! (10 000 - 15 000 besökare med datorer)! Jag lider verkligen med er som precis läser detta och ville till DH men som inte var online inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 13 år är väl en ok ålder att börja lana i??? njaa.. ja vet inte men på doom house brukar man gå nån enstaka gång och spela cs med ppollllarnaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 *snyft* bijetterna slut skulle ju vilja dra dit nån gng och testa, verkar kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts