Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har faktiskt två diskettspel nä tre e de...The Incredeble Machine, Tetris och ett golfspel (klassiskt) Fast man spelar dom inte så ofta nu förtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har doom på en diskett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Fast Tetris har jag på hårddisken oxå...det tar typ 83 kb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 tror det. men har iallafall en riktigt gammal cd med klassiska spel på (doom, heretic, descent och det första warcraft) och en cd med nhl95 och en annan med wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 The Incredible Machine är ett gammalt men roligt spel, jag kopierade det från klassens dator i fyran när vår lärare inte var där sen fick Misterwhoopee en kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag har tetris!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag har gamla hederliga doom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag har gamla hederliga doom! doom? Final doom som förekommer i en beckfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 doom? Final doom som förekommer i en beckfilm? Vet du inte vad Doom är?!?!?! det var ju as populärt när det kom ut!!!! final-doom är inte samma sak.. tror inte ens att det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Vet du inte vad Doom är?!?!?! det var ju as populärt när det kom ut!!!! final-doom är inte samma sak.. tror inte ens att det finns Jag spelade inte så mycket dataspel när jag var liten... men vad var doom för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 doom? Final doom som förekommer i en beckfilm? Vet du inte vad doom är?? Både Doom och Doom II finns.... Det var det första FPS spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Vet du inte vad doom är?? Både Doom och Doom II finns.... Det var det första FPS spelet.. fel!!!!!!!!! Det första FPS spelet var wolfenstein, och doom finns även till nintendo 64 (Doom64) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Men vad är doom och FPS??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 FPS = First Person Shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 FPS = First Person Shooter Det kan också betyde Frames Per Second... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Men vad är doom och FPS??? doom är föregångaren till quake... man skuter monster och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 doom är föregångaren till quake... man skuter monster och sånt.. Ja det finns väl Doom 3 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Ja det finns väl Doom 3 också? Kommer ut våren 2003... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag har DUKE NUKEM 3D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts