ZalCiNoWa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 menaru han ja försöker säga hej till? har terrat me 39842094039pers å alla hade 6.0 men de funka inte de är ju värsta kul me röstgrejsen tar hundra år å skriva nå långt å d kostar 93894324923843209per minut å ringa Är det bara jag som inte fattar vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Är det bara jag som inte fattar vad du menar? Örk... ja är inte världens bästa förklarare. Ja personen ja försöker ha ljudkonversation med har 6.0, jag har testat med flera.Jag har försökt med allt, och de är omöjligt att få igång. Jag lovar att ja ska sluta flumma också.Var det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Örk... ja är inte världens bästa förklarare. Ja personen ja försöker ha ljudkonversation med har 6.0, jag har testat med flera.Jag har försökt med allt, och de är omöjligt att få igång. Jag lovar att ja ska sluta flumma också.Var det bättre? Mycket. Nu kan man ju läsa det du skriver också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Mycket. Nu kan man ju läsa det du skriver också! Ja vad bra! Men du vet inte vad jag ska göra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts