Jump to content

ljudgrejsen funkar inte i 6.0

Tidusover
 Share

Recommended Posts

hej de finns säkert redan en sån här topic men ja sökte å hitta inge men iallfall röstgrejsen funkar inte i messenger 6.0 för mig men de gjorde de i beta versionen av den ja har installerat om hundra ggr å allt men inget händer och vid installationen fattas de 2filer som den inte kan hitta ja å browsen funkar inte så ja lär skriva in vart filerna som fattas ligger men den kan ändå inte hitta å jag tror de är de som har me att röstgrejsen inte funkar äre nå som kan hjälpa vore jag tacksam ja usear 98

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men de funka inte innan vi köpte heller dessutom vilka portar ska man öppna isåfall?

edit:ja har ladda ner de typ 5ggr å avinstallerat å installerat igen men de sjuka är att messenger startar direkt efter att ja avinstallerat de <_<

Det beror på att MSN faktist inte avinstalleras helt när amn väljer avinstallera! ^_^

Varför? Beror på att det är m$ som har gjort det! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja menar de dära ljudkonversation ba hej goddag de här va inte bra nej sven ja ni hajar resten funkar typ å hur tar man bort de helt? lär man hålla på i regedit dessutom vare typ 4923843099204miljarder nycklar å sånt där å de är 9838274832049triljarder filer som är kvar i mappar å sånt efter att man tagit bort

å ja har skrivit till microsoft men dom ba håller på me xp hela tin å ja skrev till å me att ja hade 98 de dom kopiera text från nåt nån gubbe hade skrivit eller nå dom är äkta MS

Redigerad av Tidusover
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

errr...... ja menaren vanliga versionen inte + alltså

Asså det är bara på Messenger + som ljuden funkar på!

Du menar väl dom där "moahahahaa" och star wras ljudet och dom eller?

EDIT: Är jag helt dum i huvudet eller...?

Redigerad av SuXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor