minigun Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Alldeles nyss, när jag satt och spelade så fick jag för mig att besöka stadiumet. Jag greppade en Freeway och körde ända fram till dörren och på något konstigt sätt kom motorcykeln med in. Det tycker jag faktiskt var ganska roligt! Bild: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/freewayidirtring.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Haha vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Fan vad mäktigt! Bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 har hänt för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Testa med PCJ:n när det är någon form av biltävling i stadium!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Testa med PCJ:n när det är någon form av biltävling i stadium!! Nej, det ska man verkligen inte göra! Dom andra bilarna kör ju in i en hela tiden, om man då sitter på en PCJ så blir det inte kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Var finns dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Alldeles nyss, när jag satt och spelade så fick jag för mig att besöka stadiumet. Jag greppade en Freeway och körde ända fram till dörren och på något konstigt sätt kom motorcykeln med in. Det tycker jag faktiskt var ganska roligt! Bild: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/freewayidirtring.jpg Vem vet du kan ju ha tagit frreewayen och lagt in den i stället för cross och bytt namn på crossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) Vem vet du kan ju ha tagit frreewayen och lagt in den i stället för cross och bytt namn på crossen skulle inte tro de bara för o få en cool bild för den gula fyrkanten på radarn visar vart crossen är också har inte tiden börjat gå så han har inte bytt Redigerad 7 oktober, 2003 av AZI PAZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Testa med PCJ:n när det är någon form av biltävling i stadium!! ingen ide... har provat! pcj:n blir bara mejad och sen så har den sämre sväng så man måste bromsa hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 hur kommer man in i stadion?!?!?!?!?!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Genom att gå in genom huvudporten vid en speciell tid, tror det var mellan 20.00 - 00.00.. iaf nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 haha, jag ska testa med pcj:n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 :"> Skojjigt! Det ska jag testa snart! HAHjahsjdöthåiosamkjdsgoJHalkade :"> EUUU! Paddy, don´t push me like that... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts