lulle Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 till GTA san andreas finns det nu en rättså bra hemsida där det finns några bilder och lite information om spelet några kartor sidan är:www.GTA-san andreas.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 http://www.gta-sanandreas.com/ är adressen, föressten är allt fake där förutom lite information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 http://www.gta-sanandreas.com/ är adressen, föressten är allt fake där förutom lite information allt e inte fake det e hur det kanske kan se ut och jag glömde säga det kommer ut 19:de december 2003 vet ej om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 allt e inte fake det e hur det kanske kan se ut och jag glömde säga det kommer ut 19:de december 2003 vet ej om det stämmer Lol! Alla bilder och kartor där är fake! Och det finns inget officiellt realese-datum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 allt e inte fake det e hur det kanske kan se ut och jag glömde säga det kommer ut 19:de december 2003 vet ej om det stämmer Vad tjurig man kan va då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Sidan är ju nästan rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Lol! Alla bilder och kartor där är fake! Och det finns inget officiellt realese-datum! det står att det ska komma någon gång under 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 nu ska vi inte vara taskiga! han visste inte de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Det finns en bild på en helikopter, som e tagen från nåt "flight simulator" spel ganska uppenbart faktisgt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ja! Sen när var där helt öppna landskap med grön mark i ett gta spel? O sen alla bilderna från staden är ju tagna nästan alihopa från midtownmadness 1 o 2... Skratt retande. Tror ja ska göra lite fake bilder o lägga up nånstans o fråga om dom tror på bilderna. Sen berätta att de va fake o dom va blåsta! Bara som ett tråkigt expriment då förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ja! Sen när var där helt öppna landskap med grön mark i ett gta spel? O sen alla bilderna från staden är ju tagna nästan alihopa från midtownmadness 1 o 2... Skratt retande. Tror ja ska göra lite fake bilder o lägga up nånstans o fråga om dom tror på bilderna. Sen berätta att de va fake o dom va blåsta! Bara som ett tråkigt expriment då förstås... jag fattar inte värför e det så j*vla mycket fake-bilder på san andreas?? det har aldrig vart få mycket Fake-bilder på något gta-spel tidigare! kanske e hela spelet och sidan FAKE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoppeETUNA Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ja jag håller fan med...jävla luffare som håller på och lägger upp en massa fake-bilder...va fan ska det vara bra för egentligen? och jag tror att det kommer att släppas nån gång i oktober. Jag lääängtar så in i helvete :'( jag ska fan stå utanför spelbutiken när dem öppnar den dagen det släpps eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ja jag håller fan med...jävla luffare som håller på och lägger upp en massa fake-bilder...va fan ska det vara bra för egentligen? och jag tror att det kommer att släppas nån gång i oktober. Jag lääängtar så in i helvete :'( jag ska fan stå utanför spelbutiken när dem öppnar den dagen det släpps eller vad säger ni? ja det kommer att släppas i oktober men har du tänkt på att topicen var startat år 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 LoL . Alltid lika roligt när någon drar upp en gammal topic och tror att den är aktuell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts