Jump to content

GTA-san andreas

lulle
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...

ja! Sen när var där helt öppna landskap med grön mark i ett gta spel?

O sen alla bilderna från staden är ju tagna nästan alihopa från midtownmadness 1 o 2... Skratt retande. Tror ja ska göra lite fake bilder o lägga up nånstans o fråga om dom tror på bilderna. Sen berätta att de va fake o dom va blåsta! :P

Bara som ett tråkigt expriment då förstås... :D:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja! Sen när var där helt öppna landskap med grön mark i ett gta spel?

O sen alla bilderna från staden är ju tagna nästan alihopa från midtownmadness 1 o 2... Skratt retande. Tror ja ska göra lite fake bilder o lägga up nånstans o fråga om dom tror på bilderna. Sen berätta att de va fake o dom va blåsta! :D

Bara som ett tråkigt expriment då förstås... :D:)

jag fattar inte värför e det så j*vla mycket fake-bilder på san andreas??

det har aldrig vart få mycket Fake-bilder på något gta-spel tidigare!

kanske e hela spelet och sidan FAKE? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 7 months later...

Ja jag håller fan med...jävla luffare som håller på och lägger upp en massa fake-bilder...va fan ska det vara bra för egentligen? och jag tror att det kommer att släppas nån gång i oktober. Jag lääängtar så in i helvete :'( jag ska fan stå utanför spelbutiken när dem öppnar den dagen det släpps ^_^ eller vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag håller fan med...jävla luffare som håller på och lägger upp en massa fake-bilder...va fan ska det vara bra för egentligen? och jag tror att det kommer att släppas nån gång i oktober. Jag lääängtar så in i helvete :'( jag ska fan stå utanför spelbutiken när dem öppnar den dagen det släpps ^_^ eller vad säger ni?

ja det kommer att släppas i oktober men har du tänkt på att topicen var startat år 2003 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor