_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ja man blir j*vligt irriterad på det!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 är det inte nån som vill kunna klippa håret, dusha, tvätta kläder osv. Thats realism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Klippa håret ja Duscha nej Tvätta kläder ja(man kommer kunna byta kläder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Duscha vill inte ha ett porr spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Just det, isåfall blir det väl 21-årsgräns... usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 ... då skulle det inte vara roligt! man skiter ju i gränsen det finns ju småbarn som köper sånna spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Inte en för oanständig cutschene bara...då cencureras den... (inte Arvids Önske lista utan topicen före) Arvid....vill du jävlas med mig??? Han jävlas med mig för jag var först med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Han jävlas med mig för jag var först med det v.s??? ja du var först...jag orkar inte bråka om det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Duscha vill inte ha ett porr spel De ända som skulle reagera illa skulle ju vara tjejerna.. och det är det inte många av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Självklart inneuppdrag....typ ett rivialiserande gäng har ockuperat sjukhuset och man får order av ens boss att döda alla.....smyguppdrag där det inte bara är att skjuta hela tiden(Då larmas motståndar bossen)man ska ta ut alla lungt och försiktigt.....Bankrån....man får själv va på plats i banken....du skall gå ner till bankvalven och sno medan dina gängkompisar håller personalen som gisslan....bevisa att man är en bra förare uppdrag........hmm...återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag vill att man ska ha en mobiltelefon så man kan ringa om man vill ha jobb eller att dom ringer när det finns jobb!!!!!!!!!! aa.. istället för den där grejen som kommer upp i gta 3... den e så overklig på nåt sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 bara en sak... alla säger att man kommer att kunna byta kläder och så... men det kunde man ju i gta3 menyn också... är ni säkra att d inte e så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Det e ju ett annat skin...på den har han ju mustasch.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 bara en sak... alla säger att man kommer att kunna byta kläder och så... men det kunde man ju i gta3 menyn också... är ni säkra att d inte e så Och de kommer till PS2 nu, och i gta3 behövde man fusk för att byta kläder!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 bara en sak... alla säger att man kommer att kunna byta kläder och så... men det kunde man ju i gta3 menyn också... är ni säkra att d inte e så i gta3 kunde man använda skins! nu ska man kunna köpa kläder i affärer!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 man borde kunna fiska och åka snowboard och andra såna saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 i gta3 kunde man använda skins! nu ska man kunna köpa kläder i affärer!!!!! Öhhh, nej de gick inte att ha skins till PS2:an!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Öhhh, nej de gick inte att ha skins till PS2:an!! På PC går det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 man borde kunna fiska och åka snowboard och andra såna saker! Öhh åka snowboar i miami!! inte precis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts