morgan Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 vet någon hur man tar bort windows från datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Vad har du för windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 win xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 win xp Kan aldrig folk fatta Läs guiden som jag skrev i LunChs topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 formatera datorn...eller lägg in ett nytt och ta bort de gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) 1. Om du bara ska ominstallera windows kan du ju göra följande: Mata in winxp skivan i din cdspelare och därefter går igenom installationen steg för steg. 2. Om du ska installera om hela windows och radera allt på hårddisken etc etc, I så fall formaterar du ju datorn som SAAB sa. eh.... rätta mig gärna om jag sagt nå't fel för ibland kan jag skriva fel ganska mycket utan att tänka på det. hehe. Redigerad 6 oktober, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts