Ivansson Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 När jag har ändrat på player6.dff och player6.txd så blir modellen bara vit. Vad är det för fel? //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Felet är att du har ändrat på dem ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Felet är att du har ändrat på dem ( ) Jaja. Felet är väl inte att jag ändrat på dom utan att det blev fel när jag ändrade dom. Ingen som vet vad jag ska göra för att lösa det då??? //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 fel på TXDen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 fel på TXDen Grattis du har vunnit en resa till Japan på egen bekostnad. Nä men seriöst vad är det som är fel på txd:n då? //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Du måste ta med Alphan, det är problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Du måste ta med Alphan, det är problemet! hur gör man det då? har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Du måste ta med Alphan, det är problemet! Jag gör det tror jag. Är det en helvit bild? //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 om du har ändrat modellen måste du extrahera texturen i samma mapp som modellen, så att du ser texturen i zmodeler.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 om du har ändrat modellen måste du extrahera texturen i samma mapp som modellen, så att du ser texturen i zmodeler.... Jag har inte ändrat modellen. Det är ju en player modell. De går ju inte ändra i Vice City. //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) men altså om jag inte ändrar något och istället försöker lägga till nåt då syns det ingenting istället hur gör man altså går det inte att låna en txd från en en bil och sätta den på kloss? Redigerad 7 oktober, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts