ost Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 vad ska man göra på uppdraget på första ön man får av någon sur gangster pansionär i gangster husset och det inte står vart man ska ,jag tror man ska ha en bomb i någons bil???????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 1. Vad heter uppdraget 2. Vem är den sura gangster pensionären? 3. Vilket hus är gangster huset ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ost Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Det det är den stora villan i Sant Mark's med två maffia bilar utanför.Jag klarat alla andra uppdrag av tex. lugi och verkstads folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ost Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 uppdraget heter ungefär ''bomb da bass'' och han nämer något om SPANKS factory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jag kommer inte ihåg något av det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Gissar att det är "bomb da base" du menar. När du har fått uppdraget så kör du ner till 8-ball, han kommer be dig att komma tillbaka bär du har en viss summa pengar men du bör ha såpass mycket vi det här laget så det är bara att knacka på igen. Nu kommer du att få snipergeväret av 8-ball(det är användbart). Ta en bil av något slag och se till att 8-ball kommer med. Har för mig att platsen är utmärkt på kartan men annars så skall du ner till den båten dit du förföljde snubben i taxin.(ett tidigare uppdrag) Hursomhelst, 8-ball kommer att säga till dig att hitta en bra punkt att skjuta ifrån(det finns en trappa i närheten, gå uppför den tills du får så bra vy som möjligt). Nu är det meningen att du skall rensa vägen för 8-ball så att han kan spränga båten. Han börjar att springa när du har skjutit första skottet så det gäller att vara snabb(förmodar att dfet är lättare på PC än PS2). När 8-ball har planterat bomben är det bara att njuta av fyrverkeriet. (tror att detta stämmer, var ett tag sen jag spelade det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jo det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Det du förklarade är Bomb da Base Part II på första bomb da base så ska man rigga en sopbil och köra in den i Triads fiskfabrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 första bomb da base så ska man rigga en sopbil och köra in den i Triads fiskfabrik. Heter inte det uppdraget blowfish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Heter inte det uppdraget blowfish. Jo nått sånt heter det! GTA3 freak: Part 1 är innan 8-ball ger bort snipern, Part 2 är efter att han har gett en snipern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts