Visa Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Här tänkte jag att vi kunde posta våra playlists: In Flames - Lunar strain Sonata Artica - My Land Dope - You Spin Me Right Round Stratovarius - Paradise Clawfinger - Burn In Hell En ganska kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 37 Slipknot låtar att rabbla upp? Näe.. Aja, jag har alla tre album av Slipknot i min playlist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Menar du alla låtar man har på datan? lr menar du vilka man har i sin playlist just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Galaxee - Lullaby Scooter - Nessaja [Popcorn]- Mix Rammstein - Engel Darude - Sandstorm Linkin park - Enth E nd-kutmasta kurt feat motion man Neophyte - Bastard asshole Rammstein - Ich Will Rammstein - Links 2 3 4 Rammstein - Zwitter Neophyte - Real hardcore Neophyte - Get This Motherfucker Neophyte - A Way Of life Neophyte - Are you blind Neophyte - Back in my brain Neophyte - brancracking Neophyte - D.R.O.U.G.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Menar du alla låtar man har på datan? lr menar du vilka man har i sin playlist just nu? undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jag har ett par låtar, dock tyvärr för många för att räkna upp här. Men här är några av albumen jag har: 50 Cent - Get rich or die tryin' Audioslave - Show me how to live Timbuktu - The botten is nådd Alla Fattaru låtar jag hittat. Alla Fjärde Världen låtar jag hittat. Kiss - Psycho Circus Kiss - Alive Craig David - Born to do it Craig David - Slicker than your Average Sisqo - Unleash the dragon Jag gillar inte alla låtar i alla album, som ni kanske förstår. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Lista upp vad ni har i era playlists... Inte har ni alla låtar i era playlist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Jag kör alla mina MP3's i en playlist .. Redigerad 6 oktober, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jag kör alla mina MP3's i en playlist .. Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) domma lyssnar jag mest på just nu... 1. Scooter - I Shot The DJ (3:39) 2. Metallica - Whiskey in the jar (5:04) 3. dj quicksilver - new life(club mix( (6:47) 4. Gyllene Tider - Kung av sand (4:38) 5. Lars Winnerbäck - 05 - Du Gamla Fria Nord (5:24) 6. Darude - Feel The Beat (4:18) 7. Metallica - The God That Failed (5:08) 8. Metallica - The Unforgiven (6:22) 9. Lars Winnerbäck - Gråa dagar (4:51) 10. Metallica - Fade To Black (6:59) 11. ZZ Top - Lowrider (3:13) 12. Scooter - Weekend (3:32) 13. Scooter - Maria (3:55) 14. Evanescence - Going Under (3:34) 15. Scooter - Take a Break (4:15) 16. Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi (3:02) 17. Lars Winnerbäck - Solen i ögonen (4:15) 18. Metallica - Enter Sandman (5:30) 19. Metallica - Of Wolf And Man (4:05) 20. Phasio - Dive (3:22) 21. Lars Winnerbäck - 01 - Kom (3:15) 22. Metallica - The Unforgiven (7:02) 23. Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig (4:13) 24. Metallica - Nothing Else Matters (6:25) 25. Scooter - Nessaja (Flip & Fill Mix) (6:17) 26. Scooter - The Logical Song (Clubstar UK-Mix) (7:37) Redigerad 6 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 min 80-tals playlist (alla e inte bra ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Min playlist just nu Blev kanske lite mkt så de tar nån timme och ladda om man har seg uppkoppling. Kan ändra till länk om de é lite för stort http://ninthgate.mine.nu/~BigBear/bilder/playlist.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Min playlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 hardcore: gorde sådär också, men den ville inte lägga in mer än 1300 låtar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/PLayslist.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deever Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Allt från A Perfect Circle:Judith till Ztigmata:Dark Dreams(Painreciver) Sen är det bara 358st andra låtar däremellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/pl.gif Ok!, Ok! jag jobbar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Statistik från mappen "Musik m.m." (nästan alla musikfiler, plussa på 60-70st): Redigerad 11 oktober, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Statistik från mappen "Album": Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts