AE_Dave Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) Hej alla "forumläsare"! Eh... jag känner på mig att några av er anser mig som en trist och störande person men jag har lite roliga nyheter för er som är i alla fall lite intresserade av vad vi arbetar på just nu i Avalon Entertainment. Som ni vet jobbar vi i AE på datorspel, modifikationer till dem etc etc etc. Inom en kort tid kommer vi börja arbeta på våran första modifikation men eftersom att vi bara har 2 programmers och en av dem fortfarande tränar på sin c++ och java så kommer det ta hyfsat lång tid om inte ni har lust att hjälpa. :'( Vill nå'n av er hjälpa oss att programmera så blir vi riktigt glada, våran email adress är: avalonentertain@hotmail.com , (Om ni tycker att vi verkar oseriösa på vad vi gör bara för att vi har en hotmail så är det bara så att vi för tillfället inte har råd att skaffa en .com eller .net adress eftersom det kostar omkring 150 :- per månad) (Vi letar efter mycket mer folk med andra egenskaper men dem får ni kolla efter själva på: http://avalonentertainment.vze.com) Som sagt, vi blir väldigt glada om ni har lust att hjälpa oss. Redigerad 5 oktober, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts