Micke = GTA GALEN Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Banan med den muterade rancorn ! ! ! HUR GÖR MAN ?! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Du skall strunta iden, du skall rädda dom andra gull ungarna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 INTE DEN BANAN ! då e inte rancorn muterad då e han normal....JAG E PÅ BANAN NÄR HAN E MUTERAD ! (han har massa grön gegga inkopplad i sej) ! ! ! HJÄÄLP ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Men... Spring runt lite, sen kommer du till ett typ... rum, med lite spakar. och en spak utanför "rummet". Sen drar du i dom, och efter ett tag så märker du precis vad du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Vaaa ?? Ingen som kan skriva/rita en bättre gudie..... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Eller så kan du ju göra som alla andra? Hitta lösningen själv? Gah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) VET du hur länge jag har kört den banan...............? UNGEFFÄR 3 DAGAR O JAG KAN FAN HELA BANAN UTANTILL ! men jag klarar det ändå inte ! Redigerad 7 oktober, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) Right then.... Om du kan hela banan utantill, varför är du här och spammar för då? Det är inte svårt... EDIT: Om du slutar använda Caps Lock på dina texter kanske jag börjar respektera dig lite... Redigerad 7 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ehmn....ok men nu e det så att jag klarar inte av banan så kan du seja hur jag ska göra.... (nu frågade jag snällt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts