vigge Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 jag har det, men jag lirar det knappt över huvudtaget, MP-delen laggar typ hela tiden, och SP-delen är inte särskilt kul... Jag lirar C&C Renegade MP istället, laggar typ inget, även om man är 64 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Halo har visst kommit ut i USA, tror du dom skulle ha släppt en patch till ett spel som inte finns ute eller??? Dessutom tar det 3-4 dagar att skicka paket med posten till/från USA, har själv gjort det... Lustigt, Hade för mig att releasen var nånstans omkring 15,16 Oktober... Patch? Är du seriös? Typ knappt en vecka efter release (I USA) (Har jag rätt? releasen i staterna var väl 27 sept?) LoL Vars hittar man den? (Är nyfiken) btw.... ni som har lirat halo:ce.... undrar bara lite: Finns det möjlighet att använda "ragdoll" i det? Vilka upplösningar finns det att välja mellan? Är det bra detaljerat? Och hur är det med känslan? Funderar på att köpa det men jag vet ju inte om det är värt det!? Sen när jag inte kan hitta nå'n demo eller beta så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Lustigt, Hade för mig att releasen var nånstans omkring 15,16 Oktober... Patch? Är du seriös? Typ knappt en vecka efter release (I USA) (Har jag rätt? releasen i staterna var väl 27 sept?) LoL Vars hittar man den? (Är nyfiken) btw.... ni som har lirat halo:ce.... undrar bara lite: Finns det möjlighet att använda "ragdoll" i det? Vilka upplösningar finns det att välja mellan? Är det bra detaljerat? Och hur är det med känslan? Funderar på att köpa det men jag vet ju inte om det är värt det!? Sen när jag inte kan hitta nå'n demo eller beta så halo kom ut 30de i USA och patchen kom 1a okt Redigerad 7 oktober, 2003 av Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 halo kom ut 30de i USA och patchen kom 31a Det var konstigt... Eftersom det inte finns 31 dagar i september? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Det var konstigt... Eftersom det inte finns 31 dagar i september? kom på det, patchen kom iaf dagen efter releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts