Jump to content

Halo (PC)

Sylt-Tomten
 Share

Recommended Posts

de har ju inte kommit ut eller så har du (crackad version)

Men för i helvete...

Crackad version av spel är inte olagligt.

Crackat är inte samma sak som nerladdat.

Nerladdat kallas Warez.

Är det så svårt att fatta det? Och han behöver inte ha WareZ version av Halo för att ha det nu, han kan lika gärna ha köpt det från USA eller dylikt.

OnTopic, nej, jag brukar inte spela Halo online.

Har det installerat på datorn, men det suger, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

Men för i helvete...

Nerladdat kallas Warez.

Är det så svårt att fatta det? Och han behöver inte ha WareZ version av Halo för att ha det nu, han kan lika gärna ha köpt det från USA eller dylikt.

Orkar inte skriva vem som sa det men:

För det första: Det har inte kommit ut i Staterna eftersom Bungie sagt att det inte blir klart förren framåt mitten av den här månaden och då leveranstid från USA är omkring 1 vecka.

För det andra: Jag tror inte han betalar c:a $ 48 plus nästan $ 25 i frakt för att få Halo.

LoL @den som sa att han hade köpt inport. Och om han verkligen HAR det nu så är det antingen en tidig beta som är OLAGLIG eller en demo.

:):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men finns de något demo ute??

Jag vet inte om det finns någon demo ute just nu men, jag vet att

vissa företag och webföretag som till exempel fragzone och liknande har fått en

förhandsversion av det, men det kan ju egentligen räknas som en beta. (förhandsversion är en version av hela spelet som dock inte är riktigt klart, dvs vissa buggar är inte fixade och till exempel någon filmsekvens som inte blivit förprogrammerad ordentligt, ungefär nå't sån't. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första: Det har inte kommit ut i Staterna eftersom Bungie sagt att det inte blir klart förren framåt mitten av den här månaden och då leveranstid från USA är omkring 1 vecka.

För det andra: Jag tror inte han betalar c:a $ 48  plus nästan $ 25 i frakt för att få Halo.

LoL @den som sa att han hade köpt inport. Och om han verkligen HAR det nu så är det antingen en tidig beta som är OLAGLIG eller en demo.

-_-    :lol:

Men... suck!

Jag sa att han lika gärna kunde ha köpt det utomlands, jag sa inte att han gjort det. Och det där med att det måste vara beta eller demo... Jag har Halo på datorn, och det är fulla versionen.

Halo till PC är färdigt, och släppt i USA och fler länder. :)

Det släpps i Sverige den 17e oktober eller nåt sånt...

Så kom inte hit och säg att jag ljuger, och snälla, "LoL" aldrig åt mig igen, tack... :)

EDIT: Läste nyss att Halo släpptes den 30e September. Så snälla, shhh.... :P

Redigerad av PenuM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete...

Nerladdat kallas Warez.

Håller med, och Halo suger as !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men... suck!

Jag sa att han lika gärna kunde ha köpt det utomlands, jag sa inte att han gjort det. Och det där med att det måste vara beta eller demo... Jag har Halo på datorn, och det är fulla versionen.

Halo till PC är färdigt, och släppt i USA och fler länder. ^_^

Det släpps i Sverige den 17e oktober eller nåt sånt...

Så kom inte hit och säg att jag ljuger, och snälla, "LoL" aldrig åt mig igen, tack... :D

EDIT: Läste nyss att Halo släpptes den 30e September. Så snälla, shhh.... :P

30 september???

konstigt på cdon ståre boka :lol: .

edit.

dom kanske har slut i lagret men nja :ermm: .

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

För det andra: Jag tror inte han betalar c:a $ 48 plus nästan $ 25 i frakt för att få Halo.

:D:blink:

Halo har visst kommit ut i USA, tror du dom skulle ha släppt en patch till ett spel som inte finns ute eller??? ^_^

Dessutom tar det 3-4 dagar att skicka paket med posten till/från USA, har själv gjort det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor