Scarface Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Och jag kommer inte tillbaka. Jag har snart varit med här i ett år, men nu lämnar jag er. Anledningen vill jag inte säga. Det här är personerna som kommit mig närmast: skribb: Fjortismodden ägde. Scraw: En sann rollspelare. Tyrone: Jag vet vem du är Kubanen: Härlig stil + alla andra jag glömt.. Jag kommer bara vara medlem en dag, alltså den här dagen, sen imorrn lämnar jag er. Jag vill stanna och se vad ni skriver för snällheter eller skit om mig... om ca 24 timmar ser inte några nya topicar av mig... Remember me.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 varför lämnar du? ps. vardagssnack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Fint av dig att skriva upp mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Fint av dig att skriva upp mig.. Varsågod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) men varför ska du sticka :'( Redigerad 5 oktober, 2003 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 stika :'( LOL Men ärligt talat... Varför går det här alltid överstyr.. alltid ska nån lämna, sen kommer dom tillbaka Har man en gång sagt att man ska sticka så ska man inte komma tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 skriv i vardagssnack iställltet..onödigt med en ny topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Varför ska du lämna forumet? Att du varit medlem i ett år är väll ingen anledning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 LOL Men ärligt talat... Varför går det här alltid överstyr.. alltid ska nån lämna, sen kommer dom tillbaka Har man en gång sagt att man ska sticka så ska man inte komma tillbaka Det går inte och sticka jag klarade inte det. Han kommer tillbaka . ---------------- Hej då ScarFace . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 bey! scareface, du har alltid varit lite konstigt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Säg som det är scarre! Du har hittat nån annan.. du är otrogen! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 f'n ska han sticka annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 snyft men när mina kloner blev bannade så vart jag på fuskarna.nu numera fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 jaså ok...ses Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Så jäkla larvigt att skapa en tråd för man ska lämna ett forum, lämnar nästan forumet för att alla skriver avskedsbrev snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Så jäkla larvigt att skapa en tråd för man ska lämna ett forum, lämnar nästan forumet för att alla skriver avskedsbrev snart Hehe ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Mitt sista inlägg, sen skiter jag i hela högen. OBS!! Jag har en ny MSN: Fetcha_Gotcha@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Mitt sista inlägg, sen skiter jag i hela högen. OBS!! Jag har en ny MSN: Fetcha_Gotcha@hotmail.com Vilken hög? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Alla medlemar antagligen ==EDIT== Vi blev medlemar nästan samtidigt Redigerad 6 oktober, 2003 av Jocken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Visst Vardagssnack är stängt(Alltså kan ni för tillfället inte besvara hans avsked), men ni har er själva att skylla... *Låst* Redigerad 6 oktober, 2003 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts