FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jga vet kanske ett rätt så bra regel..att om man kan göra ett in lägg ska det vara med än typ 100 tecken......eller mer...jag vet inte...det kanske funkar en del att att ingen bara säger " " eller bara säger "OK".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Ja...det ämnet var uppe förut... Men det var nog inte så många som tog det på allvar... En del personer fortsätter bara med "Det låter bra" och "Jaså e de så de e" Jag är inte oskyldig när det gäller sånt men har inte gjort så på länge iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Kan mna inte lägga in nån typ av spärr eller nåt det skulle ju va bra....kanske e lite svårt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Nått måste göras, det är totalt oordning på forumet just nu, nästan alla trådar spårar ut i andra ämen, bråk eller spam... man drömmer lätt tillbaka till den gammla tiden då allt var perfekt och allt var i ordning här i forumet. Snälla, kom på ideér på vad man kan göra för att få lite mer ordning! Det är inte lätt att ändra något när man bara får kritik hela tiden för minsta lilla förändring/förslag. eee...när jag blev medlem så var det inte så mycket bråk, inte vad jag kommer ihåg iallafall, men asså det har blivit så att om någon skriver nått så kommenterar en annan och den första måste svara...Och sen klagar man på t.ex. "den här topicen ska vara i offtopic" m.m. Eftersom det har blivit fler o fler här på forumet så har det blivit lite kaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det var inget bråk alls när jag blev medlem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det har inte varit något bråk när jag reGGade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Ett minimum på 100 tecken per post låter inte bra, om man postade en seriös post på mindre än 100 tecken skulle man bli tvungen att fylla ut posten med onödiga tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 ************************************************** ************************************************** ^^100 tecken... Det kanske skulle funka om man ansträngde sej men jag tycker det skulle räcka med 50 ialla fall... ************************************************** ^^50 tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Kanske det... men som sagt, det är bara att fylla ut med massor onödiga tecken. Att sätta en gräns på när folk ska banlysas är också svårt... Vi får se om den nya versionen av IBF har något bra system... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 "Tänk dig för innan du kör" När jag blev medlem tänkte man två gånger innan man postade något, är det verkligen nödvändigt att posta just den här posten? Nu postar alla som galningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts