Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Varför har det blivit så mycket bråk överallt i forumet??? Va e de som har hänt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nästan varje topic slutar numera med... ...att topicen börjar handla om nånting helt annat. ...spam eller onödiga inlägg. ...bråk om vad andra sagt eller tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 det kom jag också på att tänka!!exakt alltid när jag har läst igenom är det en massa bråk i slutet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker oxå det har blivit en ganska uppkäftig ton här på forumet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tror de är neverna på alla som är lite konstiga!! VC släpps ju snart så de är nog de!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker oxå det har blivit en ganska uppkäftig ton här på forumet.... Det bara blir så....jag vet att jag ligger bakom en del bråk....men så blir det väll med ett forum när det börjar bli lite äldre..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har tittat tillbaka lite på den gamla goda tiden...då var det nice stämning här (före min tid).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De måste ju vara lite bråk ibland, samma sak med tjejer!! Men jag gillar inte att ämnet glider ifrån topicet!! De är inge kul när folk börjar prata t.ex fotboll i t.ex hastighetsmätare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vi kanske skulle ha lite tuffare regler? Man kanske skulle börja ta bort alla inlägg som inte hör till topicen? Att man bara får skriva 30 inlägg/dag? Ändra spam controll till 5 min så man verkligen får tid till att skriva riktiga inlägg? Banna fler medlemmar som inte sköter sig? Fler ideér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker inte att man ska höja flood controlen...den är redan störande för min del...annars tycker jag att det var rätt så bra förslag... eller 30 posts...hmm...nä nu ska jag inte klaga...men tänk om man vill skriva nått extremt viktigt man kommit på efter 30 post spärren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Att man bara får skriva 30 inlägg/dag? Ändra spam controll till 5 min så man verkligen får tid till att skriva riktiga inlägg? Onödigt, båda två... Enligt mig... skitsamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Varför är Simon_ume hybernating?? är det nån automatisk spärr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man kanske skulle börja ta bort alla inlägg som inte hör till topicen? Enligt min ringa mening lite diktatoriskt...roliga inlägg kan man ha kvar tycker jag...men sånt som e ärekränkande & larv t.x kan man ju ta bort.... Det var min åsikt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Varför är Simon_ume hybernating?? är det nån automatisk spärr eller? Det är när man inte är bannad men man kan inte posta... Tror hultan har sett alla hans onlägg sen igår där han gjorde en massa påhopp på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det är när man inte är bannad men man kan inte posta... Tror hultan har sett alla hans onlägg sen igår där han gjorde en massa påhopp på mig.. jo. jag vet att man inte kan posta då. jag bara undrade varför han va det! har hultan tagit bort påhoppen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jo. jag vet att man inte kan posta då. jag bara undrade varför han va det! har hultan tagit bort påhoppen eller? Det vet jag faktist inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Onödigt, båda två... Enligt mig... skitsamma... Du får ursäkta Hultan men jag tycker inte det var så bra ideér.....inte alls bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nått måste göras, det är totalt oordning på forumet just nu, nästan alla trådar spårar ut i andra ämen, bråk eller spam... man drömmer lätt tillbaka till den gammla tiden då allt var perfekt och allt var i ordning här i forumet. Snälla, kom på ideér på vad man kan göra för att få lite mer ordning! Det är inte lätt att ändra något när man bara får kritik hela tiden för minsta lilla förändring/förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Ett förslag skulle ju kunna vara att man bannar nån som har skrivit dumma saker i en vecka, sen om han/hon inte sköter sig efter det blir personen bannad i en månad och om personen ändå inte sköter sig bannas personen för alltid. Kanske kan ändras lite, men ändå... Jag tror att det är dålig stämning just nu för att folk inte har nåt annat att göra eller skriva några vettiga grejer. Sen ju mer folk, desto större chans att nån är en idiot. Vice City har ju inte kommit ut än och dem flesta har ju tröttnat på GTA3. Ni ska se att det blir bättre när Vice City kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Tror som Hedagarden att folk inte har något att prata om...dessutom har det ju blivit fler (många fler) nya medlemmar nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts