BarOs Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 När man ska döda nån gängledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Hmm, vem dödar man och vad heter uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Two bit hit. Man ska döda "Cubanernas" gängledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 nej det är haitians ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Prova min idoiotiska ( ) taktik (inte bra, menmen... ): Ta en helikopter (om du väntar så länge),land och skjut honom (risken är att du blir dödad ). Lr, prova far dit, åk ganksa nära och skjut han. Sen far SNABBT därifrån... Detta är inga bra taktiker men... Annars kan du kolla i PC Gamers GTA Vice City tiding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BarOs Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Haha, det var aslätt. Jag hade inte testat sen i början av spelet när jag bara hade skitvapen, men nu med ett minigun var det lätt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 annars. så kan man ta en helikopter,flyga upp till ett tak, men det måste vara ganska nära för att dom skall se att du är en cuban så sjuter man på limon han skall åka ifrån tills den srängs och sedan tar du honom, sniper e ganska bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 annars. så kan man ta en helikopter,flyga upp till ett tak, men det måste vara ganska nära för att dom skall se att du är en cuban så sjuter man på limon han skall åka ifrån tills den srängs och sedan tar du honom, sniper e ganska bra där Det var det jag menade, men jag är inte så bra på att skriva förklarningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts