Space Hunter2001 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag ska köpa en ny kastare snart och det sägs att den ska förbättra aen spelade med 30% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) har precis beställt kastaren hoppas att jag får den snart det står på sidan att det sska ta drygt 3 dagar för dom att leverera den men man vet ju aldrig Redigerad 25 oktober, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Nej, mat vet inte mycket, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Men skiten kommer åndä från japan, och dem försöker tjäna multum på dumma snorungar. ta det du skrev innan som exempel. Ska man köpa 3 Olika för att få EN bra? Idiotiskt, i min mening. vad då köpa??? man kan ju sno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 min 8 åriga lillebrorsa håller på me skiten... ffs!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 beyblade är ju presis som dracco spin... altså dom små barnen på min gata håller på med skiten och det suger ju! min åsikt: det kostar massor med pengar och sen blir det säkert som med pokemon kort man köper svin mycket och sen så slutar det vara populärt och man har slösat bort flera hundra kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) beyblade är ju presis som dracco spin... altså dom små barnen på min gata håller på med skiten och det suger ju! min åsikt: det kostar massor med pengar och sen blir det säkert som med pokemon kort man köper svin mycket och sen så slutar det vara populärt och man har slösat bort flera hundra kronor LOOOOOOOOL!1 Kostar ju bara 25 KR EDIT: Inte 22225 KR utan 25 KR Redigerad 26 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 LOOOOOOOOL!1 Kostar ju bara 25 KR EDIT: Inte 22225 KR utan 25 KR men man måste väl köpa nån rund tävlings bana också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) men man måste väl köpa nån rund tävlings bana också? Den kan din kompis köpa ( ) Redigerad 26 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 hmmmm.... tänker nog inte slösa pengar på sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 aja det är ditt val du bestämmer helt över dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 tänkte bara säga att nu har br-leksaker beställt en stort lager med nya bryblade för dom som är intresserade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Hmmm ok inte för jag håller på me det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 HAHA DE HÄR VA DE TÖNTIGASTE SKIITET JU .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 HAHA DE HÄR VA DE TÖNTIGASTE SKIITET JU .. onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 (redigerad) Jag tror nog inte jag är intreserad av några GAYBLADES Edit: ursäkta språket Redigerad 4 januari, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 det här är den fjantigaste anime jag har sett . Ur kass o tölig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 HAHA DE HÄR VA DE TÖNTIGASTE SKIITET JU .. Du får säkert en massa respekt för att dra upp gamla trådar genom att skriva nånting elakt!!! http://messenger.msn.se/Resource/emoticons/thumbs_up.gif [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 HAHA DE HÄR VA DE TÖNTIGASTE SKIITET JU .. Har jag inte fel så är du den där Rilee eller vad han hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har en as grymm taktik först så gör man som man brukar får sakerna i spin sedan så slår man motståndaren tar en smälla och slänger in den på "stadionet" och sprängs men man ska vara snabb med att ta bort sin och vara snabb med att sätta tebax den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts