Space Hunter2001 Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ahh.. Låtter som värsta fjortis spel saknas bara massa kram goa nallar i spelet... läst stellhells post wild hawk @ Tommy : nej jag går inte aspuddens skola tyväär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ok, undrar vem det var jag såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ok, undrar vem det var jag såg... Har du ens nån aning om hur han ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 ska nog beställa en speciell kastare den är väldigt bra så då är jag nog desutom säkert ensam om den i sverige för den är japansk beställer den från Gift net PS min kompis har beställt en radio styrrd beyblade skit fuskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jagska organisera en turnering kanske så ifall ni bor i sthml håll ögonen öppna har ni nån gång varit på en BB turnering såsäg gärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 läst stellhells post wild hawk @ Tommy : nej jag går inte aspuddens skola tyväär ahh, såg inte den innan jag skrev det där.. Men man borde endå få säga vad man tycker om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Farsgubben Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jag ock deltanator bruckar spella det i sckolan =)) vi ä myke braa aaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jag ock deltanator bruckar spella det i sckolan =)) vi ä myke braa aaaaaa ni kanske är bra men ni är knappast bättre än mig jag är mstare i mitt område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 WOW! Respekt att vara beyblade-mästare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ni behöver inte va så otrevliga mot min kompis gabriel om han gillar bayblade så får han vell gjöra det eller vad säger ni ?? ///////hälsningar av christian din vän gabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) nåja för dom som bor i stockholm på södermalm så rekomenderar jag att ni håller ögonen öppna för att jag sak arangera e turnering nån gång 2004 och 1a priset är en beyblade PS Christian läste det Redigerad 16 oktober, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 ett Tjing Tjong spel :S hatar som dom tecknar spel. så himla fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 ett Tjing Tjong spel :S hatar som dom tecknar spel. så himla fult Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 nåja för dom som bor i stockholm på södermalm så rekomenderar jag att ni håller ögonen öppna för att jag sak arangera e turnering nån gång 2004 och 1a priset är en beyblade PS Christian läste det Det elungt gabbe jag kan hjälpa dig det vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Gabbe inte för jag håller på me sånt men en då jag hjälper till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Gabbe inte för jag håller på me sånt men en då jag hjälper till det va kul att ha men hur hade du tänkt att hjälpatill ekonomiskt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 det va kul att ha men hur hade du tänkt att hjälpatill ekonomiskt eller tror han menade att han skulle kunna hjälpa till med turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 tror han menade att han skulle kunna hjälpa till med turneringen Gabbe när du komer till din pappa så pratar vi om det eller vad säger du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Gabbe när du komer till din pappa så pratar vi om det eller vad säger du ? PM finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Gabbe när du komer till din pappa så pratar vi om det eller vad säger du ? defecon har rätt men eftersom du redan har frågat så jag kommer varannan ons det vill säga nu på ons nåja skicka pm istället för jag ville inte att den här tråden ska bli låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts