ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 (redigerad) Jag vet att HMS står för Heavy Metal System men vad menas egentligen? Vad ärdet som e extra bra? Redigerad 8 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Space Hunter 2001: Är du från Aspuddens skola eller? Går själv där och idag såg jag en rätt stor kille vid Beyblade-bordet! Jag avskyr produkter som Beyblade, Pokemon och Digimon! TVI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Men lägg av! Om ett år så ångrar ni er för att ni har lagt ner tid och pengar på något helt meningslöst. Jag bara varnar er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 jag skulle uppskata det iffall ni höll era tankar om att beyblade är löjligt för er själva här ska snackas beyblade men inget dumt om det nåja jag ska visa er en bild om vad som ungefär händer med motstånadern ifall ni vinklar er blade 45 grader @ knasn00b : jag tycker inte det hör till den här tråden skicka ett pm istället Jaha?... Och vafan händer på den där bilden då? Tillåt mig att skratta åt denna patetiska "uppfinning"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ^^ http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/gblade.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 ^^ http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/gblade.jpg Istället för att skriva skit här kan du väl skapa en ny tråd som heter "Hata Beyblade" och med beskrivningen "Skapat om en lammknullande bög" (alltså du) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Nu lungnaralla ner sig en smula.. Alla som skriver här för att snacka skit får från och med nu en varning(alltsp ett steg närmre hyperating).. Så låt nu dom som gillar "leksaken" snacka om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Förlåt att jag blev lite sur..... Men fick jag en varning? Jaja.... Funderar på att köpa en Beyblade helt i metal.... Kompisarna kommer inte att ha en chans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Är inte det lite fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Är inte det lite fusk? nopp inte enligt reglerna men tkeniskt sett är det enligt mig lite fuskit men jag kan nog ta dom mesta blade spelarna med min Gaia Dragoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Jag vet att HMS står för Heavy Metal System men vad menas egentligen? Vad ärdet som e extra bra? Kan ingen svara på min fråga :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 (redigerad) Jag håller på att ladda upp min första Beyblade film.... Editerar snart med länk! EDIT 1BeyBlade Film! EDIT 2 Länken funka inte.... Editerar snart... EDIT 3 Länk Finns både DivX och vanlig! Redigerad 10 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Kan ingen svara på min fråga :'( jo du HMS betyder att all plast är extra hård kokt bla och att vikt discen är lite tyngre än normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 jo du HMS betyder att all plast är extra hård kokt bla och att vikt discen är lite tyngre än normalt Ok.... Men jag tror att jag köper metal iaf.... Min film suger... Men nån kan väl kolla iaf :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Ok.... Men jag tror att jag köper metal iaf.... Min film suger... Men nån kan väl kolla iaf :'( jag har sett din film men nåja du borde spela in fler matcher och sänn klippa ihop dom bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 jag ska nog också spela in en film snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ok, men SpeaceHunter kommer du från Hägersten eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ok, men SpeaceHunter kommer du från Hägersten eller??? varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ahh.. Låtter som värsta fjortis spel saknas bara massa kram goa nallar i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 varför undrar du? Jag såg en kille som kanske var i din ålder på "Beyblade-platsen" i min skola idag! Inte för att jag spelar! Men gör du det? Jag går i Aspuddsskolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts