Space Hunter2001 Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Men skiten kommer åndä från japan, och dem försöker tjäna multum på dumma snorungar. ta det du skrev innan som exempel. Ska man köpa 3 Olika för att få EN bra? Idiotiskt, i min mening. ja det är klart du har rätt på den punkten men är det inte så med nästan alla produkter i världen vi lever faktiskt i en materalistisk värld och allt handlar ju faktist om att tjäna pengar ta ett exempel te.x pokemon alla ungar köpte tusentals pokemon kort osv osv dom blir rika men tyväär sålänge det är kul så har jasg inget annat val trots allt är det det roliga som spelar roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 ja det är klart du har rätt på den punkten men är det inte så med nästan alla produkter i världen vi lever faktiskt i en materalistisk värld och allt handlar ju faktist om att tjäna pengar ta ett exempel te.x pokemon alla ungar köpte tusentals pokemon kort osv osv dom blir rika men tyväär sålänge det är kul så har jasg inget annat val trots allt är det det roliga som spelar roll Jo dte e klart, men reklamen e feeeet töntig, och dem där grejerna e ju så tråkiga (min brorsa har en) fattar inte alls vitsen med det. sen måste man köpa en sån där plastarena eller vafan det e för mkt penagr, och dem e ju bra också , sämsta plasetn som finns e dem gjorda av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jo dte e klart, men reklamen e feeeet töntig, och dem där grejerna e ju så tråkiga (min brorsa har en) fattar inte alls vitsen med det. sen måste man köpa en sån där plastarena eller vafan det e för mkt penagr, och dem e ju bra också , sämsta plasetn som finns e dem gjorda av. reklam kanske inte är något vidare å så där men jag förtår dig mina kompisar var också så där skeptiska i början och tänkte liksom vad är det där för töntigt men när dom väll kom in i det tyckte dom att det var kul och plasten är enligt mig väldigt bra kvalite jag lyckades spränga en stor porslins skål helt men ändå så fick bladen(som gjorde det) inga skador alls förutom några små repor men vissa blades är sämre kvalite än andra just därför vill jag bla varna för master drigger två av mina kompisar hade 1 bådas pajade enas sprängdes i en match när motståndaren knuffade till hårt ena körde in den i väggen så att attack ringen gick itur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 kan ni börja sätta ut punkter i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Aja, det här e inget för mig iallafall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 jag tänkte visa er en bild på en kompis blade som uppnår läskiga hastigheter den blir nästan onsynlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) jag tänkte visa er en bild på en kompis blade som uppnår läskiga hastigheter den blir nästan onsynlig Jag har en sån grön EDIT Funderar på att köpa en sånt Beystadium, är dom bra? Redigerad 7 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 men snälla é ni inte lite för gamla för leksaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 jag tänkte visa er en bild på en kompis blade som uppnår läskiga hastigheter den blir nästan onsynlig hehe så kommer nästan min kompis beyblade tror jag ska köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 hehe så kommer nästan min kompis beyblade tror jag ska köpa en ehh lite svårt att fatta vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Han menar att hans kompis babyblade också snurrar så snabbt och att han själv också kanske ska köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Han menar att hans kompis babyblade också snurrar så snabbt och att han själv också kanske ska köpa en. aha ok nu fattar jag, skulle vara lättare att fatta om det var ett komma tecken mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) Jag har en sån grön EDIT Funderar på att köpa en sånt Beystadium, är dom bra? ahh dom är faktiskt väldigt bra fasst tänk på att dom finns i två storlekar en mindere och än större jag rekommenderar att du köper den större @ Köttis : du borde faktiskt köpa en beyblade jag rekommenderar faktiskt det men jag rekommenderar att du först kollar på dom orginella japanska takara blades dom finns det fler av och dom har HMS(Heavy Metal System) om du vill hitta dom gå bara in på HK Giftnet och ZalCiNoWa där kan du hitta massa andra beystadiums också Redigerad 7 oktober, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 ahh dom är faktiskt väldigt bra fasst tänk på att dom finns i två storlekar en mindere och än större jag rekommenderar att du köper den större @ Köttis : du borde faktiskt köpa en beyblade jag rekommenderar faktiskt det men jag rekommenderar att du först kollar på dom orginella japanska takara blades dom finns det fler av och dom har HMS(Heavy Metal System) om du vill hitta dom gå bara in på HK Giftnet och ZalCiNoWa där kan du hitta massa andra beystadiums också Har du ingen sida med normala beystadiums? Jag vill varken ha deluxe (som e slut) eller manget stadiums... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Har du ingen sida med normala beystadiums? Jag vill varken ha deluxe (som e slut) eller manget stadiums... härfinns det 2 olika bla en av dom jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 härfinns det 2 olika bla en av dom jag har Billigare på Toys 'r' us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Billigare på Toys 'r' us toys r us är väll ändå inte så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nä.... men det är onödigt att köpa på internet dyrare än i affären... + att man slipper fraktkostnaderna i affären + att dom på amazon bara säljs till USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Nä.... men det är onödigt att köpa på internet dyrare än i affären... + att man slipper fraktkostnaderna i affären + att dom på amazon bara säljs till USA eh på amazon så kan man väll beställa till sverige köpte ett par skivor för ett par år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 jag tänkte berätta en bra strategi om du vill få ut motståndaren snabbt så kasta din blade typ 1 sekund efter och siktra på din motståndare då borde din blade slå ut motständaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts