Jump to content

==!!!!!!!BEYBLADE!!!!!

Space Hunter2001
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade igen aning om vad det va men gjorde en sökning och kom in på Aftonbladet. Verkar hur töntigt och barnsligt som hellst. "Man har en snurra som besitter magiska krafter. Det går ut på att man ska utmana andra snurror och snurra sönder dom". :lol:

mm du kom inte på spelet det finns ett ps1 spel mm kan hålla med om att det är tråkigt men beyblade är faktist riktigt kul det säljer som smör men det dåliga är att i sverige får dom inte in några bra jag ska ge dig 3 länkar där det står lite mer om beyblade

Officiela Beyblade Sidan

TV Seriens Hemsida

Här finns det många GRYMMA Blades

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nåja jag låstas att jag inte såg det där :lol:

istället ska jag skriva upp en väldigt bra taktik ifall man är defence

köp en master draciel, draciel s och en draciel fortress

ta atack ringen från draciel s och ta sänn vikt discen från master draciel

och ta slutligen blade basen från draciel fortress spin gearn kan du du ta från vilken du vill nåja nu kommer du få en väldigt bra defensiv blade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och köp en Grand Titan och en Mini Witch så får du en som skjuter atombomber.  :lol:

det där är faktiskt lite spam det finns ingen blade som heter grand titan eller mini witch

sålänge ska jag passa på att tipsa om speciella utkast

om du vill ha ett starkt utkast så vinkla kastaren 45 grader (vilket håll som hällst)

om du gör rätt så borde din beyblade attackera motståndaren snett och förmodlign slå ut honom/henne

@ The copy : bladen klarar inte av att snurra av tenn slodaten så träffsäkert soldaten skulle flyga ut ur stadimet

Redigerad av Space Hunter2001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle uppskata det iffall ni höll era tankar om att beyblade är löjligt för er själva här ska snackas beyblade men inget dumt om det

nåja jag ska visa er en bild om vad som ungefär händer med motstånadern ifall ni vinklar er blade 45 grader

@ knasn00b : jag tycker inte det hör till den här tråden skicka ett pm istället

Beyblade_45_Grader

Redigerad av Space Hunter2001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

?? Det är ju nått Japanskt SKIT!! Fattar ni inte att det bara är för att lura 10-11 åringar på massa pengar, det är ju helt meningslöst!! :blink:^_^

tydligen uppskatar du inte det jag skrev i tidigare trådar och ja dom orginella bladerna är gjorda av japanska Takara men i resten av världen förutom asien är det hasbro som gör beyblades

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tydligen uppskatar du inte det jag skrev i tidigare trådar och ja dom orginella bladerna är gjorda av japanska Takara men i resten av världen förutom asien är det hasbro som gör beyblades

Men skiten kommer åndä från japan, och dem försöker tjäna multum på dumma snorungar. ta det du skrev innan som exempel.

nåja jag låstas att jag inte såg det där  :blink:

istället ska jag skriva upp en väldigt bra taktik ifall man är defence

köp en master draciel, draciel s och en draciel fortress

ta atack ringen från draciel s och ta sänn vikt discen från master draciel

och ta slutligen blade basen från draciel fortress spin gearn kan du du ta från vilken du vill nåja nu kommer du få en väldigt bra defensiv blade

Ska man köpa 3 Olika för att få EN bra?

Idiotiskt, i min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor